۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۵:۰۶

با هدف رونق تولید و اشتغال؛

شرکت‌های دانش بنیان اردبیل تأمین اعتبار شدند

شرکت‌های دانش بنیان اردبیل تأمین اعتبار شدند

اردبیل- رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: شرکت‌های دانش بنیان اردبیل با هدف رونق تولید و اشتغال از محل تبصره ۱۸ تأمین اعتبار شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب ابراهیم پور ظهر پنجشنبه در حاشیه نشست مشترک نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور اظهار کرد: شرکت‌های دانش بنیان اردبیل با هدف رونق تولید و اشتغال از محل تبصره ۱۸ تأمین اعتبار شدند.

وی میزان تخصیص تسهیلات را بیش از ۴۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: سهم پارک علم و فناوری در اشتغال پایدار استان مشخص شده است که با پرداخت این میزان تسهیلات فرصت اشتغال ۴۰۰ نفر به صورت مستقیم در استان فراهم می‌شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل از راه اندازی پنج شرکت دانش بنیان در این استان خبر داد و گفت: از اول سال جاری تا کنون پنج شرکت دانش‌بنیان به مجموع شرکت‌های دانش‌بنیان استان افزوده شده است.

ابراهیم‌پور با اشاره به ایجاد یک هزار و ۱۶۰ اشتغال در پارک علوم و فناوری ادامه داد: همچنین بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار از محل جهش تولید برای راه‌اندازی آزمایشگاه گیاهان دارویی و صنایع غذایی استان تأمین شده است. ادامه داد:

وی با بیان اینکه ۵۰ محصول دانش‌بنیان در این استان در مرحله تولید، فروش و تجاری‌سازی قرار گرفته است، افزود: ۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل معاونت رئیس جمهور برای راه اندازی مرکز نوآوری گیاهان دارویی و صنعت زنبور در اردبیل تأمین و هزینه شده است.

کد خبر 5555993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha