۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۵۳

سرپرست اداره‌کل ارشاد البرز:

حمایت از گردانندگان کانال‌ها و صفحات مجازی در البرز آغاز شده است

حمایت از گردانندگان کانال‌ها و صفحات مجازی در البرز آغاز شده است

البرز- سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: طبق بانک اطلاعاتی تدوین شده از فعالان کانال ها و صفحات مجازی استان حمایت از مدیران و فعالان این رسانه های نوین را آغاز کرده‌ایم.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جابری انصاری بعد از ظهر پنج‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بانک اطلاعاتی تدوین شده از فعالان کانال‌ها و صفحات مجازی استان حمایت از مدیران و فعالان این رسانه‌های نوین را آغاز نموده‌ایم و در ادامه دعوت می‌کنیم سایر عزیزان این عرصه نیز به شبکه جامع فعالان رسانه‌ای استان بپیوندند.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بیان کرد: یکی از اقدامات مهمی که در استان البرز با گستردگی فعالیت رسانه‌های آغاز شده بحث احصا کانال‌ها و صفحات مجازی گردانندگان آن بوده است که علاوه بر جنبه نظارتی با رویکرد حمایتی و ایجاد سقفی واحد برای فعالیت تمام عزیزان فعال در این عرصه وارد کار شدیم.

وی با اشاره به ایجاد جبهه فعالان مجازی در استان البرز افزود: اکنون بیش از ۱۰۰ کانال خبری و صفحه مجازی در قالب پیج اینستاگرامی در استان البرز تجمیع مشخصات شده‌اند و نگاه ما نیز حمایت و جهت مند شدن فعالیت‌های این عزیزان می‌باشد.

وی افزود: از سایر فعالان و رسانه‌ها نیز می‌خواهیم که برای حمایت‌ها و برخورداری از حق امتیاز فعالیت رسانه‌ای خود با مراجعه به بانک اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به آدرسhttps: / alborz.farhang.gov.irمشخصات خود را تکمیل کنند.

کد خبر 5556074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha