وزیر دفاع روسیه در دیدار با همتای سوری:

روابط دمشق و مسکو به مبارزه با تروریسم محدود نمی شود

روابط دمشق و مسکو به مبارزه با تروریسم محدود نمی شود

وزیر دفاع روسیه در دیدار با همتای سوری خود با تاکید بر حمایت مسکو از ملت سوریه، گفت که روابط دوستی میان طرفین بسیار محکم است و در مبارزه با تروریسم محدود نمی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سانا، «سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه در دیدار با «علی محمود عباس» همتای سوری خود با تاکید بر حمایت مسکو از ملت سوریه، گفت که روابط دوستی میان طرفین بسیار محکم است و در مبارزه با تروریسم محدود نمی شود.

وزیر دفاع روسیه افزود: روابط میان مسکو و دمشق منحصر در مبارزه با تروریسم نیست، و سوریه کشور دوست برای روسیه است، ما با همکاری هم پیروزی هایی را در زمینه مبارزه با تروریسم محقق کردیم و ائتلاف غربی به رهبری آمریکا از تحقق آن عاجز بود.

وی اظهار داشت: رویدادها و حوادث سوریه و همچنین بازسازی این کشور برای روسیه بسیار مهم است.

همچنین وزیر دفاع سوریه گفت: مشارکت سوریه در دهمین کنفرانس امنیت بین المللی مسکو بر حمایت ما از دوستان واقعیمان تاکید می کند؛ چرا که آنها نیز در روزهای دشوار از ما حمایت کردند.

عباس افزود: ما در حال حاضر تلاش های گسترده ای با دوستان روس شروع کرده ایم و آنچه محقق شد نتیجه تلاش های ملت، ارتش و حمایت دوستان بود.

وزیر دفاع سوریه بر اهمیت ادامه همکاری میان سوریه و روسیه در زمینه مبارزه با تروریسم بین المللی و افزایش همکاری در همه زمینه ها تاکید کرد.

کد خبر 5564966

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha