۲۸ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۲۳

مدیرکل میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری:

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اولویت میراث‌فرهنگی چهارمحال وبختیاری است

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام اولویت میراث‌فرهنگی چهارمحال وبختیاری است

شهرکرد- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام زیرمجموعه این اداره‌کل در اولویت قرار دارد.

به‌گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا جیلان اظهار داشت: با تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام زیرمجموعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری می‌توان به افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی استان کمک کرد.

وی افزود: در همین راستا بسته‌های سرمایه‌گذاری مختلف در بخش‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری برای ارائه به سرمایه‌گذاران تهیه و تدوین می‌شود.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: جذب اعتبارات مصوب در سفر رئیس‌جمهوری به شهرکرد مختص حوزه‌های زیرمجموعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری در تسریع روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه‌تمام تأثیرگذار است.

جیلان یادآور شد: مسئولان میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری برای انجام طرح‌های مرتبط با حوزه‌های زیرمجموعه این اداره‌کل در استان آمادگی همکاری با بخش‌های دولتی، خصوصی و نیمه‌دولتی را دارند.

کد خبر 5566832

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha