۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۴۷

با رویکرد از سرگیری آموزش حضوری؛

گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه ها به مدت ۳ روز برگزار می شود

گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه ها به مدت ۳ روز برگزار می شود

گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور با رویکرد از سرگیری آموزش حضوری دانشگاه ها به مدت ۳ روز از ۱۶ الی ۱۸ شهریورماه برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به اعلام از سرگیری آموزش حضوری در دانشگاه‌ها برای ترم آینده به منظور هماهنگی معاونین دانشجویی دانشگاه‌ها برای حضور دانشجویان، گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها با حضور هاشم داداش پور معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان، دکتر گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان، مدیران سازمان و سایر مسئولان ۱۶ الی ۱۸ شهریورماه برگزار می‌شود.

در این گردهمایی که به مدت سه روز برگزار می‌شود، مسائل، اهداف و سیاست‌های حوزه دانشجویی آخرین تحولات و اقدامات صورت گرفته در این حوزه را مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

همچنین به گفته رئیس سازمان امور دانشجویان پس از بحث و طرح مسائل، اهداف و سیاست‌های حوزه دانشجویی آخرین تحولات و اقدامات صورت گرفته در این حوزه، مسائل مذکور در بیانیه پایانی جمع بندی شده و برای اجرا در سال تحصیلی جدید به دانشگاه‌ها ابلاغ خواهد شد.

شصت و نهمین گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور سال گذشته با رویکرد از سرگیری آموزش حضوری دانشگاه‌ها با حضور وزیر علوم در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، در این همایش، کارگروه وام و خوابگاه، ۲. کارگروه بررسی مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر، ۳. کارگروه تربیت بدنی و ورزش، ۴. کارگروه بررسی چالش‌های شورای صنفی، شورای موارد خاص و شورای انضباطی، جشنواره دانشجوی نمونه، ۵. کارگروه تغذیه ۶. کارگروه جذب دانشجویان غیرایرانی ۷. کارگروه مشاوره و سلامت روان ۸. کارگروه امکان سنجی سازمان دانشجویان استان / دانشگاه و ۹. کارگروه چالش‌های سیاسی- امنیتی بازگشایی دانشگاه، تشکیل شدند.

کد خبر 5568535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha