۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۰۹

در هفته دولت امسال؛

۹۴۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر افتتاح یا آغاز می‌شود

۹۴۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر افتتاح یا آغاز می‌شود

بوشهر- دبیر ستاد برگزاری هفته دولت در استان بوشهر گفت: در هفته دولت سال جاری ۹۴۲ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان بوشهر افتتاح یا آغاز می‌شود.

رقیه زنگنه‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در هفته دولت امسال طرح‌ها و پروژه‌های مهم اقتصادی و عمرانی در نقاط مختلف استان بوشهر افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

وی از آغاز ساخت آب‌شیرین‌کن ۷۰ هزار مترمکعبی نیروگاه اتمی بوشهر در هفته دولت امسال خبر داد و اضافه کرد: پروژه ساخت اسکله صادراتی دیر نیز در این هفته آغاز می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری هفته دولت در استان بوشهر با اشاره به آغاز شش پروژه در پارس جنوبی گفت: عملیات اجرایی ساخت سد باهوش و عملیات ساخت شهرک صنعتی جم نیز در این هفته آغاز می‌شود.

زنگنه نژاد از جمله طرح‌های افتتاحی هفته دولت امسال به افتتاح بزرگراه بزباز-بندو اشاره کرد و ادامه داد: در مجموع در هفته دولت امسال طرح عمرانی با دو هزار و ۷۹۴ میلیارد تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۱۸۳ طرح عمرانی با اعتبار چهار هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در استان بوشهر بیان کرد: در هفته دولت ۳۹ طرح اقتصادی با اعتبار هزار و ۱۱۸ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی ۱۵ طرح با اعتبار ۱۷ هزار و ۱۰۴ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

دبیر ستاد برگزاری هفته دولت در استان بوشهر از برگزاری ۸۰ مسابقه ورزشی خبر داد و اظهار داشت: جشنواره شهید رجایی برای تجلیل از دستگاه‌های اجرایی برتر استان بوشهر برگزار می‌شود.

کد خبر 5569098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha