۳۰ مرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۳۹

معاون وزیر علوم:

نقش دانشجویان در مبارزه فرهنگی و علمی بیش از سایر اقشار است

نقش دانشجویان در مبارزه فرهنگی و علمی بیش از سایر اقشار است

اصفهان- معاون وزیر علوم گفت:برای بهبود شرایط کشور در حوزه‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی باید با دشمنان مبارزه کنیم و وظیفه ما و شما دانشجویان در این عرصه‌ها، بیش از دیگران است.

به گزارش خبرنگار مهر، هاشم داداش‌پور شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاحیه سومین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی سراسر کشور که در دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد،، اظهار داشت: حدود ۹۴ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در کشور وجود دارد که هر کدام از آنها سلایق و علایق مختلفی دارند که خیلی از این افراد، ورزش را به عنوان مزیت خود در نظر نمی‌گیرند.

وی افزود: دانشجویان بیش از ۵۰ دانشگاه در سومین المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر حاضر هستند، اکنون تجربه جدیدی در برگزاری این المپیاد در بخش‌های دختران و پسران رُخ داده است به طوری که این رقابت‌ها به صورت همزمان در ۲ دانشگاه اصفهان و صنعتی این شهر انجام می‌شود.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص برگزاری طرح ضیافت تصریح کرد: طرح ضیافت ایثار با حضور دانشجویان شاهد و ایثارگر کشور نیز در مردادماه سال جاری در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

داداش پور با اشاره به دیگر برنامه‌های وزارت علوم برای دانشجویان شاهد و ایثارگر ابراز داشت: جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی دانشجویان در دانشگاه هنر تهران و جشنواره شهید سلیمانی در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه راه جهاد و مبارزه نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف ادامه دارد، تاکید کرد: برای بهبود شرایط کشور در حوزه‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی باید با دشمنان مبارزه کنیم و وظیفه ما و شما دانشجویان در این عرصه‌ها، بیش از دیگران است.

کد خبر 5569283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha