۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۳

همزمان با هفته دولت؛

۲۱ پروژه در بیله‌سوار افتتاح می‌شود

۲۱ پروژه در بیله‌سوار افتتاح می‌شود

بیله‌سوار-فرماندار بیله سوار گفت: همزمان با گرامیداشت هفته دولت امسال ۲۱ پروژه با اعتبار ۷۲۲ میلیارد ریال در شهرستان بیله سوار افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صاحبعلی اصغری پیش از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان بیله‌سوار اظهار کرد: این طرح‌ها در حوزه کشاورزی، برق رسانی و تقویت ضعف برق و روشنایی معابر، طرح‌های هادی بنیاد مسکن، ساخت مدرسه، توسعه شبکه ارتباطی مخابرات، گازرسانی به روستاها، لکه‌گیری و آسفالت راه‌های مواصلاتی و روستایی و طرح‌های ساخت مسکن مددجویی است.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت بر تبیین دستاوردهای دولت مردمی تأکید کرد و گفت: تلاش شود در این هفته تصویر واقعی از اقدامات و خدماتی که دولت سیزدهم انجام داده است، به جامعه منعکس شود چراکه کار جهادی و خالصانه مدیران سبب ایجاد امید و نشاط اجتماعی خواهد شد

فرماندار شهرستان بیله‌سوار یکی از برنامه‌های مهم دولت را اجرای عدالت و توجه به مردم و رسیدگی به مشکلات آن‌ها دانست و افزود: گفتمان اصلی دولت سیزدهم مردم محوری است و مسئولان باید د جهت رفع مشکلات مردم گام بردارند و روحیه انقلابی و جهادی داشته باشند.

اصغری ادامه داد: در حوزه راه و آب شرب اقدامات مؤثری در سال اول دولت مردمی در شهرستان بیله‌سوار صورت گرفته که این اقدامات مسیر آبادانی و توسعه اشتغال و تولید را در شهرستان فراهم می‌نماید.

وی تاکید کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم با روحیه جهادی و کاری، یک تحول جهادی در کشور ایجاد کرده است که تداوم این مسیر به کاهش مشکلات مردم در زمینه‌های مختلف می‌انجامد.

فرماندار بیله‌سوار به گرامیداشت روز بیله‌سوار اشاره کرد و افزود: این مراسم بعد از ظهر روز سوم شهریور به مناسبت سالروز مقاومت جمعی از مرزداران در مقابله با متجاوزگران اشاره دارد و در قالب مهرواره فرهنگی و هنری مرزداران با مشارکت میهمانان استانی و کشوری بعد از ظهر روز سوم شهریور در یادمان شهدای سوم شهریور ۱۳۲۰ برگزار خواهد شد.

کد خبر 5569582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha