۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۳۴

معاون قضایی دادستان کل کشور وارد جزیره قشم شد

معاون قضایی دادستان کل کشور وارد جزیره قشم شد

بندرعباس - معاون قضایی دادستان کل کشور در بدو ورود به جزیره قشم از سوی مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان و جمعی از مسئولین مورد استقبال قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور و دبیر ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه عصر دوشنبه در بدو ورود به جزیره قشم از سوی مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان و جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی استان، مورد استقبال قرار گرفت.

معاون قضایی دادستان کل کشور، پس از دیدار با مقامات و مسئولین حاضر، ضمن تشکر از استقبال گرم وصمیمانه رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و دیگر مسئولان قضایی و اجرایی از امکان حضور در کرانه های نیلگون خلیج فارس و دیدار با مردم و مسئولین این منطقه از کشورمان، ابراز خرسندی کرد.

معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان اینکه جزیره قشم یکی از دژهای مستحکم تاریخی برای مبارزه مردم ایران با استعمارگران و دشمنان خارجی است، اظهار داشت: این جزیره به لحاظ سوق الجیشی یکی از مناطق مهم کشور است.

وی همچنین هدف از سفر خود به جزیره قشم را دیدار با مسئولان، بازدیدهای قضایی و اداری و برگزاری نشست هایی در این رابطه عنوان کرد.

لازم به ذکر است: سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور در جریان سفر به جزیره قشم از بازداشتگاه هلر، انبارهای اموال تملیکی طولا و تعدادی از واحدهای صنعتی و دانش بنیان مستقر در شهرک صنعتی طولا و پارک زیست و فناوری خلیج فارس بازدید خواهد داشت.

معاون قضایی دادستان کل کشور و دبیر ستاد مرکزی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه همچنین ضمن شرکت در مراسم آغاز عملیات اجرایی آب شیرین کن جزیره قشم در نشست مشترکی با مدیرعامل و مسئولان منطقه آزاد قشم شرکت خواهد کرد.

کد خبر 5570109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha