۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۲۱:۵۷

فرماندار اردبیل:

زیرساخت‌های محل دکل ارتباطی صدا و سیمای اردبیل ساماندهی می‌شود

زیرساخت‌های محل دکل ارتباطی صدا و سیمای اردبیل ساماندهی می‌شود

اردبیل- فرماندار اردبیل گفت: زیرساخت‌های محل دکل ارتباطی صدا و سیمای مرکز اردبیل ساماندهی و تکمیل می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی عصر دوشنبه در بازدید از محل دکل ارتباطی صدا و سیمای مرکز اردبیل در روستای سامیان اظهار کرد: زیرساخت‌های محل دکل ارتباطی صدا و سیمای مرکز اردبیل ساماندهی و تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه این پروژه با اختصاص اعتبارات شهرستانی به صورت ویژه ساماندهی می‌شود، گفت: اعتبارات لازم جهت توسعه زیر ساخت‌های ارتباطی صدا و سیمای مرکز استان اردبیل تأمین می‌شود.

فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه نقش رسانه ملی در اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی اذهان عمومی بسیار تأثیرگذار است، افزود: با توجه به هجمه‌ها و برنامه‌های شبکه‌های ماهواره‌ای و بیگانه رسانه ملی در این راستا رسالتی خطیر دارد.

اعتماد اعجازی ضمن گرامیداشت هفته دولت و شهدای والامقام دولت گفت: خدمات رسانی‌های انجام شده دولت در شهرستان اردبیل نیاز است به اطلاع مردم شهرستان ارائه شود که در این زمینه صداوسیمای مرکز اردبیل با تولید و پخش برنامه‌ها و گزارش‌ های خبری می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات صداوسیمای مرکز اردبیل در انعکاس و پوشش و پخش رویدادهای‌های شهرستان اردبیل گفت: خدمت بی منت به مردم شهرستان اولویت اساسی بوده و در این زمینه از تمام ظرفیت‌ها استفاده کرده و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

کد خبر 5570239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha