۱ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۴۸

معاون راهداری خبر داد؛

اصلاح ۱۱۳ هزار متر از شیب شیروانی راه‌های اردبیل

 اصلاح ۱۱۳ هزار متر از شیب شیروانی راه‌های اردبیل

اردبیل- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: ۱۱۳ هزار متر از شیب شیروانی راه‌های اردبیل در ۴ ماهه اول سال‌جاری اصلاح شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیدین هاشمی پیش از ظهر سه شنبه در بازدید از محور اردبیل - سرچم اظهار کرد: ۱۱۳ هزار متر از شیب شیروانی راه‌های اردبیل در ۴ ماهه اول سال‌جاری اصلاح شده است.

وی همچنین به تعمیر و اصلاح ۱ هزار و ۵۰۰ مترمربع از تابلوهای اطلاعاتی در راه‌های اصلی، فرعی و روستایی اشاره کرد و گفت: در این مدت ۲ هزار و ۷۰۰ عدد از تابلوهای انتظامی اصلاح و مونتاژ شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از نصب ۳۵۰۰ تابلوی الزامی در راه‌های اردبیل در ۴ ماه گذشته خبر داد و بیان کرد: این تابلوها در جهت ارتقای ایمنی راه‌ها و الزام رانندگان به رعایت قوانین و مقررات راهور در راه‌ها نصب می‌شوند.

هاشمی به ایمن‌سازی ۲۰۰ عدد از رمپ‌های ورودی و خروجی محورهای استان اشاره کرد و ادامه داد: انتظار داریم رانندگان با رعایت احتیاط لازم در سرعت و سبقت، جهت حفظ سلامتی خود و سایر ترددکنندگان در جاده به علائم راهور توجه کنند.

وی افزود: انسداد ۲۳۰ عدد از راه‌های دسترسی غیرمجاز، رنگ‌آمیزی ۷۲ عدد از چراغ‌های چشمک‌زن، نصب ۳۷۱ عدد استوانه ایمنی در نقاط پربرخورد، تهیه و نصب ۲ هزار عدد بازتاب ایمنی و همچنین ارتقای حفاظ ۲۰۰ شاخه از گاردریل‌ها را از دیگر اقدامات مهم راهداران در ۴ ماهه گذشته بوده است.

کد خبر 5570586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha