۲ شهریور ۱۴۰۱، ۹:۳۲

رئیس پارک علم و فناوری بوشهر:

استعدادهای برتر علمی در استان بوشهر حمایت می‌شوند

استعدادهای برتر علمی در استان بوشهر حمایت می‌شوند

بوشهر- رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر گفت: استعدادهای برتر علمی در استان بوشهر حمایت می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالحسن رزمی‌نیا صبح چهارشنبه در آئین انعقاد تفاهم همکاری پارک علم و فناوری خلیج فارس و بنیاد نخبگان استان بوشهر اظهار داشت: انعقاد این‌گونه تفاهم‌نامه‌ها در راستای کشف استعدادهای برتر علمی و حمایت از این استعدادهاست که باید تلاش کنیم به مرحله اجرا برسد.

وی افزود: با تقویت همکاری‌های متقابل پارک علم و فناوری و بنیاد نخبگان، باید تلاش کنیم زمینه‌های شناسایی و توانمندسازی نخبگان و استعدادهای برتر استان، رقم بخورد.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر تصریح کرد: جهت دهی نخبگان به راه اندازی کسب و کار و ایجاد شرکت‌های فناور و دانش بنیان مبتنی بر نیازمندی‌های استان با اولویت ویژه در فرآیند پذیرش در پارک علم و فناروی خلیج فارس و همکاری در طرح شهید احمدی روشن و شهید تهرانی مقدم از جمله مفاد این تفاهم نامه است.

در راستای حمایت از نخبگان و مستعدین برتر استان و به منظور مشارکت و بهره‌گیری متقابل از توانایی‌های پژوهشی و مشاوره‌ای و ایجاد و گسترش همفکری و همکاری‌های علمی تحقیقاتی و توسعه فعالیت‌های نخبگانی مستعدین برتر در مسیر توسعه ملی و تحقق شعار سال، تفاهم نامه همکاری بین پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) و بنیاد نخبگان استان بوشهر منعقد شد.

این تفاهم‌نامه در نشست مشترک دکتر ابوالحسن رزمی‌نیا، رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس و دکتر اخلاقی، رئیس بنیاد نخبگان استان بوشهر که در پارک علم و فناوری خلیج فارس برگزار شد به امضای دو طرف رسید و مبادله شد.

کد خبر 5571431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha