۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۴۱

همزمان با هفته دولت؛

پروژه‌های بنیاد مسکن اردبیل به بهره‌برداری رسید

پروژه‌های بنیاد مسکن اردبیل به بهره‌برداری رسید

اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردبیل همزمان با هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار شهرستان اردبیل پیش از ظهر شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های بنیاد مسکن اردبیل اظهار کرد: پروژه‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان اردبیل همزمان با هفته دولت با اعتبار حدود ۲۹۴ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

اعتماد اعجازی افزود: این پروژه‌ها در روستاهای حمل آباد، انزاب علیا، باروق، شهریور، کمی آباد، کرکرق، قزل‌قیه و کریق اجرا و به مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

وی همچنین با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ۵۴۰ واحد مسکن در «قالب طرح ملی مسکن» بیان کرد: کیفیت ساخت واحدهای در حال ساخت در مقایسه با اقدامات مشابه مطلوب بوده است و تلاش بر این هست که امسال ۱۹۰ واحد از این تعداد به بهره برداری برسد.

فرماندار شهرستان اردبیل تحقق واگذاری این واحدهای مسکونی را یک مطالبه و اولویت اساسی دانست و گفت: این امر در قالب «طرح ملی مسکن» آغاز شده تا حداقل دغدغه‌های تعدادی از خانواده‌ها در حوزه مسکن برطرف شود.

اعتماد اعجازی همچنین افزود: استفاده از اعتبارات ملی و استانی و شهرستان برای اجرا و تکمیل پروژه‌ها در شهرها و روستاهای شهرستان اردبیل مبنای کار قرار گرفته است.

کد خبر 5574066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha