۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۰۹

معاون راهداری اردبیل خبر داد؛

افزایش ۱۰ درصدی جابجایی مسافر در اردبیل

 افزایش ۱۰ درصدی جابجایی مسافر در اردبیل

خلخال-معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: جابه‌جایی مسافر در استان اردبیل نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ظهر شنبه در بازدید از شرکت‌های مسافربری شهرستان خلخال اظهار کرد: جابجایی مسافر در استان اردبیل در ۵ ماهه گذشته سال‌جاری نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش داشته است.

رضا شیرین‌زاده با اشاره به جابجایی ۶۶۶ هزار نفر مسافر از استان اردبیل گفت: در سال گذشته تعداد مسافران جابجا شده از اردبیل حدود ۶۰۶ هزار نفر بوده است که ۳۳۱ هزار و ۷۵۸ نفر مسافر توسط وسیله نقلیه اتوبوس، ۵۶ هزار و ۹۶۰ نفر با مینی‌بوس و ۲۷۷ هزار و ۲۸۴ نفر نیز به وسیله سواری از استان جابجا شده‌اند.

وی از فعالیت ۵۷ شرکت مسافربری و ۷ پایانه مسافربری را در استان اردبیل خبر داد و افزود: ۵۶ هزار و ۷۰۰ نفر مسافر نیز با مینی‌بوس جابجا شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد خوبی را شاهد هستیم.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از افزایش ۲۲ درصدی جابجایی مسافر توسط وسیله نقلیه اتوبوس خبر داد و بیان کرد: در ۵ ماهه سال گذشته ۲۷۰ هزار و ۴۱۲ نفر مسافر با وسیله نقلیه اتوبوس جابجا شده بودند.

شیرین‌زاده ادامه داد: مردم و مسافران می‌توانند هرگونه شکایت و انتقاد خود از عملکرد شرکت و راننده را به سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت در کمیسیون‌های مربوطه به تخلفات رسیدگی شود.

کد خبر 5574220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha