۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۰۹

معاون مدیریت امور قرارگاه جهادی «حاج عبدالله والی»:

اولویت فعالیت جهادی در مناطق محروم با گروه‌های جهادی بومی است

 اولویت فعالیت جهادی در مناطق محروم با گروه‌های جهادی بومی است

قزوین- معاون مدیریت امور قرارگاه جهادی «حاج عبدالله والی» گفت: به دنبال فعال کردن گروه‌های جهادی در مناطق مختلف با حضور هسته‌های بومی هستیم و اولویت فعالیت با اهالی همان منطقه است.

به گزارش خبرنگار مهر، داود عمادی در همایش امدادگران جهادی هسته‌های جهادی که صبح دوشنبه در سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور مرکز استان قزوین برگزار شد اظهار کرد: اهل بیت بهترین الگو برای جهادگران واقعی هستند، تلاش همه ما در هر زمینه‌ای این است که در راه همین الگوها ققرار بگیریم و حزب ما حذب ولی خدا باشد، اگر در این مسیر موفق باشیم در راه درستی قرار گرفته‌ایم و در هر مسیری جز این قدم برداریم به حزب شیطان گرویده‌ایم.

معاون مدیریت امور قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی با بیان اینکه ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد گفت: تمام تلاش ما در این جهت است که بتوانیم این انقلاب را به امام زمان برسانیم و در این زمینه برای رفع مشکلات مردم هم قدم برداریم و تا جایی که در توان داریم اجازه ندهیم فشارهای اقتصادی خدشه‌ای به ساحت جریان انقلاب وارد کند.

وی توضیح داد: کمیته امداد حضرت امام (ره) از ابتدای این انقلاب به نیازمندان و اقشار آسیب پذیر توجه ویژه‌ای داشته است با این حال با توجه به نیاز جامعه و به دستور رهبر معظم انقلاب گروه‌های جهادی متعدد از جمله اساس قرارگاه «حاج عبدالله والی» را تشکیل شده است تا سرعت در اقدامات بیش از پیش باشد.

این مسئول کرد: در این قرارگاه در نظر داریم از توان خودجوش مردمی برای امور جهادی استفاده کنیم. شناسایی گروه‌های جهادی، ترویج روحیه جهادی و ایجاد انسجام از اهداف مهم قرارگاه است تا در زمان بحران از این گروه‌های جهادی و توان مردمی کمک گرفته شود.

عمادی خاطرنشان کرد: ادعایی بر فعالیت گروه‌های جهادی نداریم بلکه فعالیت ما به صورت خود جوش خواهد بود و به دنبال ایجاد همدلی و دغدغه مندی مشترک هستیم و نیز قصد داریم که فضای امداد در شهرستان‌ها بستری برای همدلی، همکاری و رجوع گروه‌های جهادی باشد.

معاون مدیریت امور قرارگاه جهادی حاج عبدالله والی تصریح کرد: هسته‌های جهادی در شهرستان‌ها برای شناسایی گروه‌های جهادی فعال طراحی شده‌اند و تمرکز ما برای استفاده از گروه‌های بومی جهادی است.

عمادی در خاتمه یادآور شد: گروه‌های جهادی می‌توانند به صورت مرکز نیکوکاری نیر فعالیت کنند همچنین امکان عقد تفاهم‌نامه با گروه‌های جهادی و هم‌افزایی وجود دارد.

کد خبر 5576102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha