۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۳۲

مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان:

اجرای پروژه های صنعت برق در مازندران شتاب می گیرد

 اجرای پروژه های صنعت برق در مازندران شتاب می گیرد

ساری- مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان با اظهار اینکه نقدینگی پروژه های برق استان در حال تامین شدن است، گفت: اجرای پروژه های برق شتاب بیشتری می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، کوروش موسوی تاکامی عصر سه شنبه در مراسم غاز اجرای پروژه‌های بزرگ زیرساختی برق مازندران با سرمایه گذاری بالغ بر دو هزار میلیارد تومان اظهار داشت: اجرای پروژه‌های بزرگ زیرساختی برق با سرمایه گذاری بالغ بر دو هزار میلیارد تومان در استان آغاز شده است.

وی گفت: از یک ماه گذشته مناقصات این پروژه‌ها برگزار و به زودی وارد فاز اجرایی خواهیم شد.

وی از آغاز عملیات اجرایی خط ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت چهار مداره حسن کیف به رویان با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان خبر داد و افزود: این خط به طول حدود ۷۵ کیلومتر است که با تأمین تجهیزات و حمایت‌های استاندار مازندران در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بهره برداری خواهد رسید.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان، وجود معارضین را یکی از مهم‌ترین موانع پیش روی توسعه زیرساخت‌های صنعت برق در استان اعلام کرد و گفت: امیدواریم با تمهیداتی که استانداری مازندران برای رفع این مشکل اتخاذ خواهند کرد شاهد به سرانجام رسیدن پروژه‌های مهم و زیرساختی در کوتاه‌ترین زمان ممکن باشیم.

موسوی تاکامی با بیان اینکه علیرغم همه مشکلات اقتصادی موجود در کشور، نقدینگی لازم برای اجرای پروژه‌های برق استان در حال تأمین شدن است، تصریح کرد: علاوه بر این نیروهای متخصص برای اجرای این پروژه‌های مهم در کنار هم قرار دارند که امیدواریم با رفع معارضین، اجرای این پروژه‌ها با سرعت بیشتری به سر منزل مقصود برسد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه در دهه گذشته متأسفانه احداث خط در استان نداشتیم، افزود: ما باید خطوط ارتباطی بین پست‌ها را تقویت کنیم، که لازمه این مسأله احداث خطوط جدید در مناطق مختلف استان است.

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان همچنین افزود: احداث خطوط ارتباطی پست‌های حسن کیف تا رویان که در بین آنها پست ۲۳۰ نوشهر نیز قرار دارد و همچنین خطوط ارتباطی در پست‌های در حال تأسیس ۲۳۰ به ۶۳ کیلوولت محمود آباد و سایر پست‌هایی که تغذیه می‌شوند ضروری است.

کد خبر 5577461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha