۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۴۴

میرزازاده:

هدفم کسب بهترین مدال رقابت‌های جهانی و المپیک است

هدفم کسب بهترین مدال رقابت‌های جهانی و المپیک است

ملی‌پوش وزن ۱۳۰ کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان گفت: مدال طلای رده‌های مختلف سنی را در کارنامه دارم و حالا به دنبال طلای رقابت‌های جهانی و المپیک هستم.

به گزارش خبرگزاری مهر، امین میرزازاده، سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در رقابتهای جهانی گفت: از ۱۳ سالگی کشتی را شروع کردم و خوشبختانه در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و امید (زیر ۲۳) صاحب مدال طلای جهان شده ام. در حال حاضر هم با حضور در ترکیب تیم ملی بزرگسالان به دنبال کسب مدال طلای جهان و المپیک هستم.

سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی در خصوص اردوهای آماده سازی گفت: خوشبختانه امکانات کمپ تیم‌های ملی کشتی از نظر تغذیه بسیار عالی است. البته در دیگر موارد از جمله اسکان، امکانات ورزشی و تفریحی نیز این کمپ عالی‌ترین کمپ ورزشی دنیا است که باید از زحمات ریاست فدراسیون و تمامی مسئولان قدردانی کرد.

میرزازاده در مورد شرایط تمرینی خود و سایر کشتی گیران گفت: امکانات و تدارکات خوبی داشته ایم، ضمن اینکه کادر فنی ما با حضور محمد بنا، بهترین کادر فنی کشتی فرنگی دنیاست. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و کمتر از یک هفته دیگر راهی رقابت‌های جهانی خواهیم شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: تمامی ملی پوشان مثل سربازان وطن تمامی تلاش خود را در صربستان انجام می‌دهیم و روی تشک کم نخواهیم گذاشت. به دنبال این هستیم تا با کسب مدال‌های خوشرنگ، سکوی اول جهانی را فتح کنیم که امیدوارم با توکل بر خدا و دعای مردم به این مهم دست یابیم.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات کشتی قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲ طی روزهای ۱۹ تا ۲۷ شهریور ماه به میزبانی شهر بلگراد کشور صربستان برگزار می‌شود.

کد خبر 5578013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha