۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۵۷

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد گلستان:

دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در دانشگاه ها تبیین شود

دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی در دانشگاه ها تبیین شود

گرگان- مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد گلستان گفت: باید با بیان نقاط امیدآفرین و دستاوردهای بزرگ انقلاب، روحیه امید و آرمان خواهی را در دانشجویان رشد دهیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ذوالفقاری بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی اظهار کرد: هدف دشمنان از ترور این شهیدان متوقف کردن آرمان‌های بزرگ انقلاب بود که هرگز به دست آنها نیفتد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد گلستان گفت: دانشجویان متدین و انقلابی همواره در استمرار و استقرار انقلاب پیشگام بودند و با خلق واقعه ۱۶ آذر و انجمن‌های دانشجویی که بعد از پیروزی انقلاب به راه انداختند در پیشبرد اهداف انقلاب نقش آفرینی کردند؛ به همین دلیل دشمنان همواره در تلاش هستند به روحیه انقلابی دانشجویان لطمه بزنند.

ذوالفقاری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: اگر آرمان خواهی دانشجو آسیب ببیند به دانشگاه‌های کشور صدمه جدی وارد می‌شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد گلستان توضیح داد: اگر دانشجویان بخواهند با سرعت به سمت چشم اندازه‌های انقلاب حرکت کنند باید حرکتی آگاهانه و توام با شناخت و جهت‌گیری درست به سمت جامعه پردازی تمدن نوین اسلامی داشته باشند.

وی ادامه داد: باید نقاط امیدبخش و دستاوردهای انقلاب به دانشجویان معرفی و راهکارهای عملی برای تحقق آرمان‌های انقلاب به دانشجویان ارائه شود.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد گلستان اضافه کرد: در دوران کرونا، بیشتر فعالیت دانشگاه‌ها در فضای مجازی که زمین دشمن بود برگزار شد و دشمنان تلاش کردند تا به گفتمان‌های ارزشی و آرمان خواهی دانشجویان آسیب بزنند.

ذوالفقاری گفت: در طرح «حامیم» حلقه‌های میانی که متشکل از دانشجویان متدین و دغدغه هستند، حلقه واسط میان نظام، دولت و مردم را تشکیل می‌دهند و برای ترمیم آسیب‌هایی که دشمن در فضای مجازی وارد کرده تربیت و به میدان می‌آیند.

وی اضافه کرد: هدف از طرح حامیم توانمندسازی، معرفت افزایی و تقویت حضور میدانی دانشجویان در عرصه دانشگاه است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری بیان کرد: طرح حامیم در سطح ملی با حضور ۱۵ هزار دانشجوی فعال و کنش گر در دوره کارشناسی برگزار می‌شود که ۳۰۰ نفر از دانشجویان استان گلستان هم در این طرح شرکت می‌کنند.

ذوالفقاری گفت: دانشجویان برای حضور در طرح حامیم از تمام دانشگاه‌های استان گلستان اعم از دانشگاه علوم پزشکی، منابع طبیعی، پیام نور آزاد، فنی و حرفه‌ای، علمی کاربردی و غیرانتفاعی گزینش شده‌اند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد گلستان تصریح کرد: طرح حامیم از روز ۱۲ تا ۱۸ شهریور به صورت متمرکز در گرگان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه افتتاحیه طرح حامیم ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۲ شهریور در دانشگاه علوم پزشکی گرگان برگزار می‌شود گفت: محل برگزاری دوره‌های برادران در دانشگاه علوم پزشکی و خواهران در دانشگاه منابع طبیعی گلستان است.

کد خبر 5578200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha