۲ مهر ۱۳۸۶، ۱۶:۰۱

نقش بانوان در احیای امر به معروف و نهی از منکر بررسی می شود

بجنورد - خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر خراسان شمالی از برگزاری همایش نقش بانوان در احیای امر به معروف و نهی از منکر در نیمه آذر سال جاری خبر داد.

محمدرضا سوقندی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: این همایش در راستای شناخت و احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر و ایجاد بستر مناسب برای توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اسلامی با تأکید بر نقش بانوان برگزار خواهد شد.

 

وی برپایی این همایش را یکی از ارزنده ترین مواریس دینی و ارزش های اسلامی برشمرد و اظهار داشت: این همایش در غالب فراخوان مقالات علمی، فرهنگی و دعوت از نویسندگان، فرهیختگان و دانشجویان برای ارایه آثار و مقالات خود برگزار می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی موضوعات این همایش را شامل بررسی اندیشه های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در خصوص نقش زنان در احیای امر به معروف و نهی از منکر، راه های تقویت و گسترش حضور زنان در عرصه امر به معروف و نهی از منکر ذکر کرد.

 

وی ادامه داد: نقش تاریخی زنان در عرصه امر به معروف و نهی از منکر و تحکیم بنیان خانواده، آسیب شناسی نقش زنان در توسعه امر به معروف و نهی از منکر، راه کارهای نهادینه سازی و توسعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر از دیگر موضوعات این همایش است.

 

سوقندی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال خلاصه آثار 15 مهر و آخرین مهلت ارسال اصل آثار 30 مهر می باشد تصریح کرد: اعلام نتیجه نهایی پذیرش توسط کمیته علمی همایش تا 15 آبان  انجام خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه ارسال خلاصه مقاله همراه با ایمیل مقاله به دبیرخاه همایش الزامی است عنوان کرد: به کلیه ارسال کنندگان اثر لوح تقدیر و هدیه معنوی اهداء می شود و مجموعه مقالات برتر در کتاب همایش منتشر خواهد شد.

کد خبر 557965

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha