منابع صهیونیستی خبر دادند؛

رایزنی مقامات صهیونیست با قطر برای حضور صهیونیستها در جام جهانی

رایزنی مقامات صهیونیست با قطر برای حضور صهیونیستها در جام جهانی

رسانه های صهیونیست شامگاه چهارشنبه مدعی تماس های مستقیم بین مقامات این رژیم و قطر به منظور حضور صهیونیست ها در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معا، رسانه های صهیونیستی شامگاه چهارشنبه مدعی تماس های مستقیم بین مقامات رژیم صهیونیستی و مقامات قطری برای حضور صهیونیست ها در جام جهانی فوتبال شدند.

بر اساس این گزارش، رسانه های عبری مدعی شدند که تماس های مستقیمی بین مقامات صهیونیست و قطری برای ایجاد دفتر کنسولی جهت ارائه خدمات به صهیونیست هایی که قصد تماشای مسابقات جام جهانی را دارند، در جریان است.

منابع صهیونیستی همچنین افزودند که قطر از تل آویو خواسته است به فلسطینی ها اجازه دهد برای مشاهده مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ به صورت هوایی به دوحه سفر کنند.

طبق اعلام رسانه های صهیونیست، این درخواست قطر در جریان مذاکرات مقامات دو طرف درباره هماهنگی ها پیش از جام جهانی فوتبال که قرار است چند ماه دیگر در قطر برگزار شود، صورت گرفته است.

کد خبر 5584663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      0 0
      ای بابااااا.کل دول عربی با این اسراییلیا دم خور هستن..قطر سالهاست که با اسراییل بلهههه..خود ایران هم میدونه ولی سرش رو زیر برف کرده....پس بیخیال بشیم سنگین تریم...تمام
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      0 0
      خب حالا که فیلمش در اومد که_ با پرواز مستقیم بایدن از اسرائیل به عربستان_ اسرائیلیه در ایام حج در پوشش خبرنگار به مکه و عرفات رفت حالا که جزیره کیش هم میخواد میزبان جام جهانی قطر باشه اسرائیلی‌ها در پوشش گردشگر پاشون به ایران حتما باز میشه