۱۷ شهریور ۱۴۰۱، ۲۰:۰۲

پنجره مهر؛

«مهران» شاهد ازدحام زائران

«مهران» شاهد ازدحام زائران

مهران- پایانه مرزی مهران با ازدحام زائران اربعین مواجه شده که این امر تردد را مشکل کرده است.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: پل زائر شهر مهران همانطوری که در تصویر مشاهده می شود مملو از جمعیت زائرین حسینی است، این موضوع تا پایانه مرزی و حتی گیت های تردد هم استمرار دارد.

«مهران» شاهد ازدحام زائران

با توجه به گرمای بالای هوا و خیل عظیم جمعیت در شهر مهران لازم است که مسئولان با همراهی و همکاری زائرین تمهیدات لازم را اندیشیده تا خدای ناکرده از وقوع اتفاقات تلخ از جمله گرمازدگی زوار جلوگیری شود

واقعیت این است که زیرساختهای شهر مهران ظرفیت پذیرایی از این همه زائر را ندارد.

در دو سه روز اخیر گره های سخت ترافیکی به سمت شهر مهران به وجود آمده است که به سختی رفع شده اند، لذا مسئولان باید توجه داشته باشند که برای جلوگیری از وقوع اتفاقات ناگوار در شهر مهران از همان ورودی های شهر ایلام و سایر شهرهای منتهی به مرز مهران ورود زائران را کنترل و مدیریت کنند.

کد خبر 5585174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ملکوی IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      4 1
      خواهش میکنم انقدر تبلیغات برای ربعین انجان ندهید . زیرساخت ها درست نیستند زوار واقعا در عذاب هستند . جدا از گرمای طاقت فرستی شهر مسکل غذا وجود دارد . ما در روزهای ابتدایی ایام رفتیم هیچ موکبی نبود ماشینها در پشت مرز مانده بودند و حتی آب برای خوردن نبود کودکان قوربانیان اصلی هستند .
    • محمدهستم. AE ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۷
      7 0
      تمامی عزیزان...درسلامت باشن.اباعبدالله.ع.حفظتون کنه... مسئولین محترم پنکه های خنکی وغیره وسایبون های موقت وخنکی روبوجودمیوردین. چرانبایداتوبوس باشه اونورمرز...مگرقرارنبود...چرانبایدعراق قبول کنه...تورخدابرازوارحسین.ع.کم نزارید...بزاریدباآسایش وآرامش زیارت کنن.
      • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
        0 0
        دلت خوشه.
    • بهرام IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      0 2
      ازدحام این جمعیت نشون دهنده اینه که مردم تن پرور و تنبلن حرفشونم اینه که مرز مهران به نجف و کربلا نزدیک اگه واقعأ برای عزاداری سالار شهیدان داری میری کربلا پس نباید راه طولانی اذیتت کنه اگه واقعأ کسی عشق به امام حسین داشته باشه پای پیاده از تهران هم میتونه بره کربلا