۱۸ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۴۱

پنجره مهر؛

گزارش میدانی خبرنگار مهر از مرز مهران/ زائران از مشکلات می‌گویند

گزارش میدانی خبرنگار مهر از مرز مهران/ زائران از مشکلات می‌گویند

مهران- گزارش میدانی خبرنگار خبرگزاری مهر مستقر در مرز مهران حکایت از برخی کمبودها و لزوم افزایش خدمات‌دهی به زائران اربعین دارد.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها: به رغم بسته شدن مرزها برای تردد زوار اربعین همچنان پایانه مرزی مهران با حجم زائران در مسیر و حاضر در این پایانه مواجه است. انتظار می‌رود ضمن اینکه زائران از مراجعه به مرزها خودداری کنند، متولیان هم برای خدمات دهی به این زائران و تأمین نیازمندی‌ها سرعت عمل به خرج دهند.

به دنبال وجود مشکلات در مرزها رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی صبح امروز گفت که همه مرزهای منتهی به معابر خروجی زائران به عراق به دلیل نگرانی از امنیت و سلامت زائران تا اطلاع بعدی بسته هستند.

گزارش خبرنگار مهر مستقر در مرز مهران حکایت از آن دارد که در حال حاضر مرز بسته‌شده و حجم زیادی زائر در شهرستان و مسیرهای پایانه سرگردان شده‌اند.

فرمانده قرارگاه اربعین فراجا هم گفته است: به علت مخاطراتی که برای امنیت و سلامت زائرین به وجود آمد همه مرزهای منتهی به معابر خروجی زائرین به عراق، تا اطلاع ثانوی مسدود شد و از امروز گذرنامه ویژه اربعین صادر نخواهد شد.

کد خبر 5585412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اقدام عاجل IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      0 0
      اقدام فوری مجوز ورود زائر با ماشین شخصی را صادر کنند هر خانواده با ماشینش خودش راهی شود چرا اینهمه وسیله نقلیه سواری بلااستفاده در مرز داخل پارکینگ باشد به نفع زائر هم هست.
    • رفیق IR ۲۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۸
      0 0
      اینکه مرتب کردن را تشویق کنیم ..باید امکانات عراق..و مدیریت آنجا را هم در نظر بگیرید..بی‌جهت مردم را به خطر مرگ نیاندازید..از قبل از مبدا تا مرز و از مرز عراق تا مقاصد داخل عراق..فقط اتوبوس آماده کنید .تا ملت سرریز و فاجعه رخ ندهد