۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۴۷

طبق مصوبه سازمان لیگ؛

حضور صد درصدی اما مشروط تماشاگران در فصل جدید لیگ بسکتبال

حضور صد درصدی اما مشروط تماشاگران در فصل جدید لیگ بسکتبال

فصل جدید رقابت‌های بسکتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور پس از دو فصل و اعمال محدودیت‌های مصوب برای آنها، با حضور صد درصدی تماشاگران برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سازمان لیگ بسکتبال ۷ مهرماه را برای آغاز فصل جدید رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور نهایی کرده است.

این فصل از مسابقات در حالی برگزار می شود که طی دو سال گذشته، رقابت های باشگاهی تحت تاثیر کرونا و محدودیت های اعمال شده برای آن، به صورت متمرکز و در غیاب تماشاگران یا حضور حداقلی آنها برگزار شد اما قرار است دیدارهای فصل جدید در شرایط عادی دنبال شود بدین صورت که دیدارها به صورت رفت و برگشت برگزار شود. همچنین تیم ها مجاز هستند از سهمیه کامل و صد درصدی خود برای همراه داشتن تماشاگران شان استفاده کنند.

نصرالله جعفریان رئیس سازمان لیگ بسکتبال در گفتگو با خبرگار مهر ضمن تایید این مطلب گفت: البته بهره گرفتن از ظرفیت کامل سالن برای در اختیار داشتن تماشاگران به صورت مشروط است. فعلا بر اساس شرایط امروز و نداشتن محدودیت، تیم ها مجاز به استفاده کامل از سهمیه تماشاگر هستند اما در صورتیکه در جریان مسابقات به دلیل کرونا یا هر مسئله دیگری ابلاغیه ای از هر نهاد دولتی دریافت کنیم قاعدتا مجبور به اعمال تغییرات در تعداد تماشاگران خواهیم بود.

قرار است فصل جدید رقابت های باشگاهی بسکتبال با حضور ۱۲ تیم برگزار شود. شهرداری گرگان، آویژه صنعت خراسان، مهرام تهران، رعد پدافند ایران، توفارقان تبریز، ذوب آهن اصفهان، نبوغ اراک، نفت آبادان، صنایع هرمزگان، مس کرمان، مس رفسنجان و کاله آمل ۱۲ تیمی هستند که در فهرست این فصل از مسابقات قرار دارند.

پیش از این و در نشست سازمان لیگ که ۲۰ مردادماه برگزار شد، ۲۸ شهریورماه به عنوان زمان آغاز لیگ برتر مشخص شد اما به خاطر تعطیلات پایان صفر این زمان به ۷ مهرماه تغییر یافت.

کد خبر 5586895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha