۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۵:۵۸

تاکید فواد حسین بر تقویت روابط عراق با کویت

تاکید فواد حسین بر تقویت روابط عراق با کویت

وزیر خارجه عراق در جدیدترین موضع گیری درباره کویت با بیان اینکه روابط دوجانبه بین دو کشور حساس، مهم و مبتنی بر احترام متقابل است، بر لزوم ایجاد روابط اقتصادی میان دو کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات، طارق عبدالله الفرج، سفیر جدید کویت در عراق، استوارنامه خود را به فؤاد حسین، وزیر خارجه عراق تحویل داد.

فؤاد حسین در دیدار سفیر جدید کویت برای او موفقیت و پیروزی در ماموریت جدیدش در بغداد را آرزو کرد و ضمن اعلام آمادگی وزارت خارجه عراق برای حمایت از موفقیت آمیز بودن ماموریت دیپلماتیک او، به لزوم همکاری بین دو کشور برای خدمت به عراق و کویت اشاره کرد.

وزیر خارجه عراق با بیان اینکه روابط دوجانبه بین دو کشور حساس، مهم و مبتنی بر احترام متقابل است، بر لزوم ایجاد روابط اقتصادی مستحکم بین دو کشور همسایه تاکید کرد.

وی تصریح کرد که جغرافیای سیاسی دو کشور عامل مساعدی برای ایجاد روابط اقتصادی مستحکم است و عراق و کویت نقش مهمی در تثبیت ثبات در منطقه ایفا می کنند.

از سویی دیگر سفیر جدید کویت در بغداد نیز بر اهتمام کشورش به تقویت روابط دوجانبه بین عراق و کویت تاکید کرد.

وی همچنین تاکید کرد که استان بصره، مرکز مهمی را تشکیل می دهد و نقش بسزایی در تثبیت روابط دوجانبه بین عراق و کویت ایفا می کند.

کد خبر 5587260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha