۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۱۹

فرماندار کنگان:

افزایش کیفیت خدمات دستگاه‌های دولتی در کنگان دنبال می‌شود

افزایش کیفیت خدمات دستگاه‌های دولتی در کنگان دنبال می‌شود

بوشهر- فرماندار کنگان گفت: افزایش کیفیت خدمات دستگاه‌های دولتی در شهرستان کنگان با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد غریبی بعد از ظهر یکشنبه در بازدید از اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کنگان اظهار داشت: از همه کارکنان این اداره انتظار می‌رود که در رفع موانع نهایت تلاش خود را در جهت جلب رضایت و پاسخگویی مطلوب و مراجعین را از اولویت کاری خود بدانند.

وی ادامه داد: به دنبال و پیگیر مطالبات مردم در انجام امورات ثبتی هستیم و قطعاً با ارائه راهکارهای درست و مناسب بتوانیم مشکلات پیش روی مردم را بر طرف سازیم و شماها هم برای ما دعا کنید که در این مسیر بتوانیم گام‌های خوبی برداریم.

فرماندار کنگان تأکید کرد: فرمانداری کنگان بازدیدهای سرزده از ادارات را در راستای صیانت از حقوق شهروندی و افزایش کیفیت خدمات دستگاه‌های دولتی در دستور کار خود قرار داده است.

غریبی با توجه به کمبود نیروی انسانی اداره ثبت اسناد در تماس تلفنی با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر اظهار داشت: با توجه به نوع خدمات ثبت و تکالیفی که بر عهده ثبت اسناد و املاک است، متأسفانه با چالش کمبود نیروی انسانی در این شهرستان هستیم.

رئیس اداره ثبت اسناد و املاک شهرستان کنگان ضمن خیر مقدم به فرماندار کنگان در جمع کارکنان اداره، از عدم تناسب فضای ساختمانی اداره، کمبود نیروی انسانی و حجم بالای مراجعه کنندگان کفاف خدمات رسانی مناسب برای مردم را نمی‌دهد.

فولادی خواستار توجه جدی به این اداره شدند.

کد خبر 5587399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha