۲۰ شهریور ۱۴۰۱، ۱۸:۲۴

مدرکل راهداری بوشهر خبر داد؛

شرایط بازگشت زائران اربعین به استان بوشهر مناسب است

شرایط بازگشت زائران اربعین به استان بوشهر مناسب است

بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: با اقدامات صورت گرفته شرایط بازگشت زائران اربعین به استان بوشهر مناسب است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس بعد از ظهر یکشنبه در مراسم بدرقه اعزام کاروان موتوری راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان به مرز مهران گفت: در راستای کمک به جابجایی زائرین اربعین حسینی، تعداد ۱۶ دستگاه ماشین آلات راهداری شامل ۱۰ دستگاه خودرو سبک و ۶ دستگاه خودرو سنگین عازم مرز مهران شد.

وی اظهار داشت: این خودروها انشاالله فردا دوشنبه به محل مأموریت خود در مرز مهران می رسند و با هماهنگی مسئولان پایانه مرزی مهران به ارائه خدمات به زائرین می‌پردازند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر افزود: طبق هماهنگی به عمل آمده این خودروها تا پایان طرح اربعین در مرز مهران حضور دارند و تا بازگشت آخرین زائر به ارائه خدمت به مردم می‌پردازند.

تداوم خدمت رسانی به زائرین

اخترشناس همچنین از تداوم خدمت رسانی به زائرین در مرز شلمچه نیز خبر داد و افزود: به منظور ساماندهی بازگشت زوار عزیز از مرز شلمچه به استان، نمایندگی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در شلمچه نیز مستقر است.

وی بیان داشت: این نمایندگی با همکاری انجمن صنفی شرکت‌های حمل و نقل مسافر بوشهر و خوزستان وظیفه تأمین و تدارک ناوگان را برای بازگشت زوار بر عهده دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر تصریح کرد: طرح جابجایی زوار اربعین حسینی از مرز شلمچه تا بازگشت آخرین زائر ادامه خواهد یافت و مردم استان نگران بازگشت زوار عزیز خود نباشند.

کد خبر 5587412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha