۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۴۵

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان:

بازیکنان شهرداری همدان درخیال نتایج تیم امیدوحدت خراسان نمی مانند

بازیکنان شهرداری همدان درخیال نتایج تیم امیدوحدت خراسان نمی مانند

همدان- سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: در خواب و خیال نتایج تیم امید وحدت خراسان نمی مانیم و به هیچ وجه‌ اسیر جایگاه این تیم نیستیم.

احمد جمشیدیان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به دیدار هفته چهارم تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: بازی برابر امید وحدت خراسان برای ما از هر دیداری سخت‌تر خواهد بود و به هیچ‌وجه این تیم را دست کم نخواهیم گرفت.

وی افزود: اسیر نتایج و جایگاه این در جدول رده‌بندی نخواهیم شد و خود را برای یک دیدار سخت آماده کرده‌ایم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه برابر تیم‌هایی که با بازیکنان جوان به میدان می‌آیند بازی دشوارتر است، گفت: بازیکنان جوان انگیزه بسیار بالایی دارند به همین دلیل کار برابر این چنین تیم‌هایی دشوارتر است.

جمشیدیان خاطرنشان کرد: با تمام قدرت و توان برابر حریف خود ظاهر می‌شویم و در طول هفته هم به بازیکنانم تذکر داده‌ام که به هیچ‌وجه حریف را دست نگیرند و با تمام توان خود ۹۰ دقیقه بجنگند.

وی با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: بعد از شکست هفته گذشته برابر مس شهربابک به دلیل بعد مسافت بازیکنانم بسیار خسته شدند و فرصت بسیار اندکی برای ریکاوری داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: باخت برابر مس شهربابک را فراموش کرده‌ایم و برای جبران این شکست این هفته به میدان خواهیم رفت و خدا را شکر بازیکنانم با انگیزه بالا به دنبال کسب ۳ امتیاز دیدار خانگی هستند.

در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان سه‌شنبه ۲۲ شهریور ماه از ۱۸:۴۵ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان امید وحدت خراسان است.

کد خبر 5588924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha