۲۲ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۴۷

سرپرست معاونت گردشگری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری:

بسته های سرمایه گذاری گردشگری در چهار محال و بختیاری ارائه می شود

بسته های سرمایه گذاری گردشگری در چهار محال و بختیاری ارائه می شود

شهرکرد_ سرپرست معاونت گردشگری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری گفت: بسته‌های بروزرسانی شده به‌منظور سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری این استان به سرمایه‌گذاران ارائه خواهد شد.

مرتضی محمدیان در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: بسته‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری در سال‌های قبل آماده شده و هم‌اکنون نیازمند بروزرسانی است.

وی افزود: به‌منظور تشویق سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری چهارمحال و بختیاری، اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان علاوه بر صدور مجوزهای قانونی در کمترین زمان ممکن، نسبت به پرداخت تسهیلات بلندمدت با نرخ بهره پایین اقدام می‌کند.

محمدیان تصریح کرد: چهارمحال و بختیاری به‌لحاظ برخورداری از ظرفیت‌های گردشگری طبیعی و تاریخی دارای پتانسیل فراوان برای سرمایه‌گذاری با کمترین میزان سرمایه و سوددهی بالا است.

وی یادآور شد: در همین راستا با تقویت کمی و کیفی زیرساخت‌های گردشگری می‌توان زمینه افزایش جذب مسافران و گردشگران داخلی و خارجی ورودی به چهارمحال و بختیاری را فراهم کرد.

محمدیان اظهار داشت: چهارمحال و بختیاری هم‌اکنون بیش از ۸۰۰ جاذبه گردشگری شناسنامه‌دار دارد که پتانسیل مطلوبی برای سرمایه‌گذاری، اشتغال‌زایی، کاهش نرخ بیکاری، رونق اقتصادی و بهبود وضعیت معیشت خانوارها به‌شمار می‌رود.

کد خبر 5589012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha