۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۲۳

به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

«بی‌آرام» و «روزهای پیامبری» در سوره مهر منتشر می‌شود

«بی‌آرام» و «روزهای پیامبری» در سوره مهر منتشر می‌شود

معاون تولید انتشارات سوره مهر گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس دو کتاب «بی‌آرام» و «روزهای پیامبری» را منتشر خواهیم کرد.

عبدالله گلباف معاون تولید انتشارات سوره مهر، در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به برنامه‌های انتشارات در هفته دفاع مقدس گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، دو کتاب «بی آرام» نوشته فاطمه بهبودی و «روزهای پیامبری» نوشته روح الله شریفی را منتشر خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به مناسبت هفته دفاع مقدس تعدادی از کتاب‌ها را تجدید چاپ خواهیم کرد که می‌توان به کتاب‌هایی همچون «پایی که جاماند» (چاپ‌های ۷۳ و ۷۴)، «ملاقات در فکه»، «پوتین قرمزها (چاپ‌های ۷ و ۸) و «عبور از آخرین خاکریز (چاپ ۸) اشاره کرد.

معاون تولید انتشارات سوره مهر با اشاره به آثار منتشر شده فاطمه بهبودی گفت: از خانم بهبودی دو کتاب «قرمز پاها» و «من یک کلاه سبزم» درباره تکاوران خرمشهر منتشر شده است و کتاب جدیدشان با عنوان «بی آرام» درباره شهید اسماعیل فرجوانی از شهدای معروف خوزستان است که در عملیات‌های مختلفی در دوران دفاع مقدس حضور داشته و پس از هشت بار مجروحیت، در سن ۲۴ سالگی به شهادت می‌رسد. این شهید از جمله شهدای خاص دفاع مقدس در خوزستان به شمار می‌رود.

وی با اشاره به موضوع کتاب روزهای پیامبری گفت: این کتاب درباره غلامحسن حدادزادگان است که باید پیکر شهدا را با آمبولانس جابه جا کند و از طرفی در دوران کودکی ترس بسیاری از جنازه و جسد داشته است. در ادامه این کتاب شاهد روایت‌های جذاب او از پیام رسانی خبر شهادت رزمندگان به خانواده‌های شأن هستیم که در این میان خاطرات تلخ و شیرین ماجرا مخاطب را شگفت زده می‌کند.

گلباف با اشاره به توزیع چاپ ۳۵ تا ۵۰ کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب» گفت: پس از تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «مهاجر سرزمین آفتاب»، استقبال بسیاری از این کتاب را شاهد بودیم و به مناسبت هفته دفاع مقدس چاپ ۳۵ تا ۵۰ این کتاب در بازار نشر توزیع خواهد شد. همچنین ظرف مدت زمانی سه ماه آینده چاپ ۵۰ به بعد این کتاب منتشر می‌شود.

کد خبر 5589766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha