۲۳ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۱۱

مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ برگزار می‌کند؛

«عصرانه با کتاب» در کتابخانه دکتر طوبی کرمانی

«عصرانه با کتاب» در کتابخانه دکتر طوبی کرمانی

همزمان با روز شعر و ادب پارسی، ویژه برنامه «عصرانه با کتاب» میزبان فاطمه کنعانی نویسنده کتاب «هبوط تلخ» است.

به گزارش خبرگزاری مهر، ویژه برنامه «عصرانه با کتاب» همزمان با روز شعر و ادب پارسی با نویسنده کتاب «هبوط تلخ» به گفت‌وگو می‌نشیند.

۲۷ شهریورماه مصادف با روز بزرگداشت استاد شهریار است که به عنوان روز «شعر و ادب پارسی» نامگذاری شده است. همزمان با این مناسبت مهم در تقویم کشورمان، ویژه برنامه دورهمی کتاب با عنوان «عصرانه با کتاب» توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۸ و در کتابخانه دکتر طوبی کرمانی برگزار می‌شود.

در این جلسه از «عصرانه با کتاب» که با حضور کتاب‌دوستان و اهالی ادب برگزار می‌شود، محفل دورهمی برای دیدار با «فاطمه کنعانی» از نویسندگان کشور برقرار خواهد بود. در این جلسه، کنعانی تجربیات خود در حوزه نویسندگی را به اشتراک گذاشته و بخشی از کتاب‌های خود را می‌خواندو به سوالات حاضران پاسخ می‌دهد.

فاطمه کنعانی فارغ التحصیل کارشناسی زبان و ادبیات فارسی است و دو کتاب چاپ شده به نام‌های «توان زیستن» و «هبوط تلخ» دارد. وی هم‌چنین ویراستار فصلنامه «هم افزا» و «توان یاب» نیز هست.

ویژه برنامه «عصرانه با کتاب» روز یکشنبه ۲۷ شهریورماه از ساعت ۱۷ در کتابخانه دکتر طوبی کرمانی برگزار می‌شود. ورود برای عموم مخاطبان بلامانع است.

کد خبر 5589814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha