۲۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۰۴

رئیس دانشگاه لرستان:

اولین جشنواره علمی و فرهنگی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود

اولین جشنواره علمی و فرهنگی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود

خرم‌آباد- رئیس دانشگاه لرستان از برگزاری اولین جشنواره علمی و فرهنگی این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نظری امروز یکشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها از برگزاری نخستین جشنواره علمی و فرهنگی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

وی گفت: این جشنواره با هدف هم‌اندیشی و حمایت از ایده‌های نوآورانه در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه لرستان، محورهای این جشنواره را آسیب‌شناسی فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه، افزایش مسئولیت‌پذیری اجتماعی دانشجویان، بهینه‌سازی هزینه‌های فعالیت‌های فرهنگی دانشگاهی، راهکارهای تعامل و گسترش همکاری نهادهای فرهنگی درون‌دانشگاهی و برون‌دانشگاهی و ایجاد شبکه فرهنگی، دانش‌بنیان‌نمودن فعالیت‌های فرهنگی دانشگاهی، کارآفرینی و نوآوری فرهنگی و اجتماعی، بهبود مؤلفه‌های فرهنگی و اجتماعی سراهای دانشجویی و… عنوان کرد.

نظری گفت: ایجاد صنایع خلاق برای تولید کالا و خدمات فرهنگی دانشگاهی، گسترش مهارت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشجویان، مد و پوشش اسلامی ایرانی، فضای مجازی، تحول کارکردهای نهادهای فرهنگی دانشگاهی با توجه به تحول نسلی، تولید محتوا، برند سازی و تجاری‌سازی کردن فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و مذهبی دانشگاهی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در دانشکده‌ها، فضاسازی محیطی دانشگاه با استفاده از نمادهای ایرانی، اسلامی از دیگر محورهای این جشنواره است.

وی تاکید کرد: مهلت ارسال مقاله‌ها و ایده‌ها به این جشنواره تا پایان مهرماه ۱۴۰۱ است.

رئیس دانشگاه لرستان افزود: این جشنواره با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، سازمان بسیج اساتید استان لرستان و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، برگزار می‌شود.

کد خبر 5592390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha