۶ مهر ۱۳۸۶، ۱۰:۰۲

نشست صمیمی وزیر علوم با تشکل های اسلامی برگزار شد

نشست صمیمی وزیر علوم با تشکل های اسلامی برگزار شد

نشست صمیمی وزیر علوم با تشکل های سیاسی دانشجویی و مجمع صنفی نشریات دانشجویی در محل وزارت علوم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، دفتر تحکیم وحدت، بسیج دانشجویی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل، جامعه اسلامی دانشجویان، جنبش عدالتخواه دانشجویی، اتحادیه تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان اسلامی دانشجویان ایران و مجمع تشکل های اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی از تشکل های سیاسی حاضر در این نشست بودند.

در این مراسم نمایندگان تشکل های اسلامی و مجمع صنفی نشریات دانشجویی به ابراز دیدگاههای خود پرداختند و دکتر محمد مهدی زاهدی وزیر علوم، دکتر محمد باقر خرمشاد معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و دکتر حسن خالقی معاون آموزشی این وزارتخانه به دانشجویان پاسخ گفتند.

در میان افراد شرکت کننده در این برنامه دو تن از فعالان دانشجویی دختر حاضر در این مراسم نیز که نمایندگی اتحادیه های دانشجویی حاضر در این برنامه را نداشتند با موافقت وزیر علوم برای طرح دغدغه ها به جایگاه سخنرانان آمدند.

نشست صمیمانه وزیر علوم با تشکل های اسلامی دانشجویان پس از افطار تا ساعت 24 چهارشنبه 4 مهر به طول انجامید. 

در پایان نشست وزیر علوم با تشکل های اسلامی دانشجویان که هر ساله در ماه مبارک رمضان برگزار می شود، مقرر شد تا دانشجویان عضو تشکل های حاضر در این نشست در فرصتی مناسب با سه معاون وزیر شامل دکتر ملاباشی معاون دانشجویی، دکتر خالقی معاون آموزشی و دکتر خرمشاد معاون فرهنگی دیدار کنند.

مشروح سخنرانی ها و گزارش نهایی این مراسم امروز در خبرگزاری مهر منتشر می شود.

کد خبر 560033

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha