۱۲ مهر ۱۴۰۱، ۹:۴۲

دبیر ستاد عالی مسابقات قرآنی کشور خبرداد:

آغاز ثبت‌نام سومین دوره طرح سنجش داوران مسابقات قرآنی کشور

آغاز ثبت‌نام سومین دوره طرح سنجش داوران مسابقات قرآنی کشور

مجیدی مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از آغاز ثبت‌نام رسمی در سومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم کشور خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مجیدی مهر رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه و دبیر ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کریم در خصوص سومین دوره طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم گفت: داوطلبانِ دریافتِ مدرک داوری مسابقات قرآن کریم تا ۲۵ مهرماه فرصت دارند با مراجعه به سامانه http://reg.stdqrn.ir نسبت به ثبت‌نام نهایی اقدام نمایند.

مجیدی مهر در ادامه به برخی از شرایط عمومی ثبت‌نام در این دوره ازجمله: دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران- دارا بودن سلامت جسمی و روحی متناسب با شرایط و شئون داوری به‌ویژه شنوایی و بینایی و سرعت عمل مطلوب- دارا بودن مدرک تحصیلی حداقل دیپلم- دارا بودن شرایط سنی لازم (حداقل ۲۷ سال و حداکثر ۶۳ سال سن) اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه این سومین سال برگزاری متوالی طرح سنجش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن است گفت: پس از برگزاری دوره سوم در سال ۱۴۰۱، برگزاری این آزمون به مدت دو سال متوقف خواهد شد و در این زمان بر روی موضوع ارتقا و آموزش‌های تخصصی به منظور رفع کمبودهای موجود در استان‌ها پرداخته خواهد شد و دوره چهارم این طرح پس از تکمیل فرآیند آموزشی در نیمه دوم سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

کد خبر 5602140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha