۱۷ مهر ۱۴۰۱، ۹:۰۶

سرمربی تیم ملی وزنه برداری:

عسکری با وجود مصدومیت به مسابقات آسیایی آمده است

عسکری با وجود مصدومیت به مسابقات آسیایی آمده است

سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: با وجود مصدومیت و برای کمک به تیم ملی در رقابتهای قهرمانی به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان پیش از مسابقه اولین نماینده ایران در رقابتهای قهرمانی بزرگسالان آسیا اظهار داشت: «مجید عسکری» با توجه به نتایج و افتخاراتی که در سال‌های گذشته کسب کرده و عملکرد خوبی که در لیگ باشگاه‌های کشور در سال گذشته داشت، برای کمک به تیم ملی دعوت و با وجود آسیب دیدگی پا به میدان گذاشته است.

وی افزود: عسکری بعد از چهار سال فاصله و با وجود مصدومیت عملکرد خوبی در لیگ سال قبل داشت به همین دلیل تصمیم گرفتیم در سطح بین المللی از توانمندی و ظرفیت او در دسته ۶۱ کیلوگرم که وزن المپیکی نیز هست، برای کمک به تیم ملی استفاده کنیم.

حسینی تصریح کرد: دسته ۶۱ کیلوگرم در سطح آسیا نیز چهره‌های قدرتمندی دارد بنابراین از آنجا که تصمیم داشتیم تیم کاملی در مسابقات آسیایی داشته باشیم و همانطور که قبلاً هم توضیح داده شده، این فرصت را در اختیار برخی وزنه برداران گروه ب قرار دادیم تا با همراهی ایشان در بخش امتیازی و تیمی نیز نتیجه قابل قبولی کسب کنیم.

به گفته سرمربی تیم ملی وزنه برداری ایران، مجید عسکری تمرینات خود را از ابتدای مرداد در اردوهای تیم ملی آغاز کرده و به رغم مصدومیت در ناحیه کشاله ران، بعد از طی دوران درمان اکنون در شرایط ایده آلی قرار دارد. علی حسینی افزود: عسکری در تمرینات رکوردهای ۱۲۰ کیلو در یکضرب و ۱۵۵ کیلو در دوضرب را ثبت کرده و می‌تواند در مسابقه فردا وزنه‌های سنگین را مهار کند.

کد خبر 5605010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha