معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان:

لبنان به برکت مقاومت حق نفتی خود را گرفت

لبنان به برکت مقاومت حق نفتی خود را گرفت

معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد: لبنان به برکت مقاومت و همبستگی ملی و وحدت و ثبات موضع، موفق به گرفتن حق نفتی خود از دشمن صهیونیست شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، شیخ علی دعموش معاون رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تاکید کرد: لبنان به برکت مقاومت و همبستگی ملی و وحدت و ثبات موضع، موفق به گرفتن حق نفتی خود از دشمن صهیونیست شد.

وی افزود: این دستاوردی ملی است که لبنان با قدرت و صلابت موضع محقق کرد و منتی از سوی آمریکا و اسرائیل نیست.

دعموش تاکید کرد: دستاورد بزرگ از این توافق شکستن ممنوعیت آمریکایی درباره حفاری نفت و استخراج آن و اجازه یافتن شرکت ها برای از سرگیری عملیات اکتشاف و حفاری در دریای لبنان است به ویژه که این شرکت ها از سوی آمریکا منع شده بودند.

وی افزود: این دستاورد همه تحرکات رژیم صهیونیستی برای چنگ انداختن بر ثروتها و حقوق نفت و گاز لبنان را با شکست روبرو کرد و در تحریم تحمیلی آمریکا علیه لبنان خدشه و شکاف وارد کرد و لبنان را در نقشه کشورهای نفتی قرار داد و امید به آینده درخشان را نزد لبنانی ها به وجود آورد تا بتوانند بحرانهای اقتصادی و معیشتی خود را حل کنند.

دعموش تاکید کرد: لبنان به ثبات سیاسی برای استفاده از ثروت نفتی و گازی وحل بحرانش در شرایط باثبات نیاز دارد و راه آن انتخاب رئیس جمهور و تشکیل دولت است.

کد خبر 5608808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha