۲۴ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۲۵

سرپرست جمعیت هلال احمر استان مرکزی خبر داد؛

پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران نیازمند و صعب العلاج

پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران نیازمند و صعب العلاج

اراک- سرپرست جمعیت هلال احمر مرکزی با اشاره به پرداخت تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران نیازمند و صعب العلاج گفت: امسال ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات در این زمینه پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی از اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران نیازمند و صعب العلاج خبر داد و گفت: افراد متقاضی واجد شرایط می‌توانند به شعب جمعیت هلال احمر در سطح استان مراجعه و درخواست دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه را ارائه کنند.

شهرجردی افزود: افراد نیازمند باید به پزشک معتمد جمعیت هلال احمر مراجعه و پس از تأیید و احراز هویت، مدارک را برای بررسی به کمیته مدنظر ارسال کنند.

وی با اشاره به اینکه ارائه صورت‌حساب پرداخت شده از سوی بیمار در بیمارستان، ارائه گواهی پزشک دال بر بیماری و مدارک شناسایی معتبر از مواردی است که باید از سوی متقاضیان به کمیته ارائه شود، گفت: کمیته بررسی شامل سرپرست جمعیت هلال احمر، معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر، خزانه‌دار، معاون درمان و توانبخشی و حراست جمعیت در استان است.

شهرجردی گفت: امسال ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه به بیماران نیازمند صعب‌العلاج و مسری در نظر گرفته شده است.

وی تصریح کرد: بررسی مدارک در کمیته مورد نظر کمتر از یک ماه انجام و پس از احراز هویت بیمار، معرفی‌نامه‌ای در اختیار فرد قرار گرفته و می‌تواند به بانک عامل جهت دریافت وام مراجعه کند. این تسهیلات با کارمزد چهار درصد و در اقساط ۳۶ ماهه در نظر گرفته شده است

کد خبر 5609825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha