۲۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۱۸

در گفتگو با مهر اعلام شد؛

تمدید اجرای نمایش میدانی «فصل شیدایی» در قم تا ۲۹ مهرماه

تمدید اجرای نمایش میدانی «فصل شیدایی» در قم تا ۲۹ مهرماه

قم- رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم از تمدید اجرای نمایش میدانی «فصل شیدایی» در قم تا ۲۹ مهرماه خبر داد.

علی‌اکبر خوش‌گفتار مقدم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به استقبال گسترده شهروندان قمی از نمایش بزرگ «فصل شیدایی» در این استان اظهار داشت: این نمایش به مناسبت برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم از روز سه شنبه ۱۲ مهرماه بر روی صحنه رفت.

رئیس ستاد کنگره ملی شهدای استان قم بیان داشت: «فصل شیدایی» نمایش بزرگ و روایتی زنده از ۳ فصل مربوط به داستان‌های انبیا، حوادث صدر اسلام و عصر معاصر است که از هبوط حضرت آدم تا ظهور امام زمان (عج) را مرور می‌کند.

وی گفت: تاکنون که ۱۳ شب از اجرای «فصل شیدایی» در قم می‌گذرد، بیش از ۹۳ هزار نفر از قمی‌ها به تماشای این اثر فاخر نمایشی نشستند و از این نمایش استقبال گسترده ای صورت گرفت.

خوش‌گفتار مقدم عنوان داشت: این نمایش قرار بود تا ۲۶ مهرماه هر شب بر روی صحنه برود که با استقبالی گسترده ای که صورت گرفت و بنا به درخواست علاقمندان، با تصمیم‌گیری شورای برنامه‌ریزی کنگره ملی شهدای قم و پشتیبانی سپاه امام علی بن ابی‌طالب (ع) مقرر شد این نمایش تا ۲۹ مهرماه ادامه یابد.

وی افزود: از جمله ویژگی‌های این نمایش در استان قم روایت ورود حضرت معصومه (س) به شهر مقدس قم، ورود امام رضا (ع) به نیشابور، تبیین نقش علما در نشر معارف دینی و اسلامی و نیز جایگاه شهر قم به عنوان خاستگاه انقلاب اسلامی و همچنین بازسازی بخش‌های از عملیات خیبر که رزمندگان قمی در آن حضور داشتند و روایت چگونگی شهادت شهیدان مهدی و مجید زین الدین بوده است.

کد خبر 5610663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha