۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۹:۲۸

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری اعلام کرد؛

آنتن‌دهی تلفن همراه در روستاهای چهارمحال و بختیاری مشکل دارد

آنتن‌دهی تلفن همراه در روستاهای چهارمحال و بختیاری مشکل دارد

شهرکرد_ رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: آنتن‌دهی تلفن همراه و اینترنت در روستاهای استان مشکل فراوان دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سیاوش سلیمانی دشتکی شامگاه چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات آن تن‌دهی و اینترنت روستاهای چهارمحال و بختیاری بیان کرد: علاوه بر پیشرفت‌های فراوان در حوزه ارتباطات و فناوری اما هنوز در بسیاری از نقاط استان درخواست‌های مردمی از سوی شوراهای اسلامی مبنی بر مشکلات آن تن‌دهی اپراتورهای تلفن همراه و اینترنت وجود دارد.

وی با اشاره به مشکلات آن تن‌دهی موبایل در روستاهای چهارمحال و بختیاری به‌ویژه روستاهای بخش دوآب‌صمصامی شهرستان کوهرنگ افزود: تلفن همراه در روستاهای این بخش پوشش شبکه ندارد و در روستاهای دیگر استان هم مشکلاتی در این حوزه وجود دارد.

سلیمانی تصریح کرد: شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برای رفع مشکلات آن تن‌دهی و اینترنت روستاهای استان پیگیری‌هایی در سطح ملی از طریق مکاتبه با مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در انجام شده است.

وی یادآور شد: مشکلات آن تن‌دهی تلفن همراه و اینترنت در روستاهای سلم، دزک، زوردگان، جوزستان، برنجگان و گردنه باجگیران به‌سمت دورک شهرستان کیار، گزستان، شاه‌منصوری، دزک‌علیا، سیف‌آباد الهیاری و گردپینه شهرستان کوهرنگ، آلیکوه، سه‌راهی سرخون به‌سمت گندمکار، گردنه گل‌شور به‌طرف شلیل شهرستان اردل بیشتر است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری نیز گفت: مجوز احداث سایت جدید در روستای شاه‌منصوری شهرستان کوهرنگ گرفته و مکان نصب آن جانمایی شده است.

مرتضی بلالی بیان کرد: با نصب این دکل تمامی روستاهای منطقه به‌ویژه روستاهای حیدرآباد، سیف‌آباد و دم‌تنگ از پوشش اینترنت و آن تن‌دهی تلفن همراه برخوردار می‌شود.

وی درخصوص مشکلات آن تن‌دهی تلفن همراه و اینترنت در شهرستان کیار افزود: بهینه‌سازی سایت شهر دستناء این شهرستان با هدف رفع مشکل اینترنت در روستای سلم در دستور کار است.

بلالی تصریح کرد: به‌علت اختصاص ندادن تجهیزات مورد نیاز به چهارمحال و بختیاری تاکنون مشکل اینترنت روستاهای جوزستان و برنجگان شهرستان کیار رفع نشده است اما پیگیری‌ها همچنان ادامه دارد.

وی درخصوص مشکلات آن تن‌دهی تلفن همراه و اینترنت در شهرستان کوهرنگ یادآور شد: بسیاری از سایت‌های مخابراتی این شهرستان مانند روستاهای گردپینه و به‌علت نبود تجهیزات ناشی از اعمال تحریم‌های ظالمانه درک علیا علیه جمهوری اسلامی ایران بلاتکلیف مانده است.

بلالی تأکید کرد: ارتقای اینترنت روستاهای لندی و گوزلک به نسل چهارم (4G) انجام شده و رفع مشکل آن تن‌دهی تلفن همراه از گردنه باجگیران به‌سمت روستای دورک شهرستان کیار در حال اجرا است.

کد خبر 5612992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha