۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۶

استاندار البرز:

خانه جوانان البرز در سریع‌ترین زمان ممکن مکان یابی و افتتاح شود

خانه جوانان البرز در سریع‌ترین زمان ممکن مکان یابی و افتتاح شود

کرج- استاندار البرز با بیان اینکه خانه جوانان در سریع ترین زمان ممکن مکان یابی و افتتاح شود، گفت: دستاوردهای قرارگاه اجتماعی استان قابل اتکا و امیدآفرین است.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی عبداللهی صبح پنجشنبه در قرارگاه اجتماعی استان البرز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه کارگروه جوانان ذیل قرارگاه تشکیل شود، افزود: این کارگروه باید با احصای موضوعات حوزه جوانان بویژه در محله‌ها و نقاط آسیب پذیر استان اقدام کند و در رابطه با ارائه راهکار و تصمیم سازی برای حل موانع، طرح و برنامه بدهند.
وی ادامه داد: طبق مصوبات گذشته باید خانه جوانان در استان راه اندازی شود و اکنون نیز تاکید می‌شود که در سریع‌ترین زمان ممکن، این امکان برای فعالیت جوانان فراهم شود.

عبداللهی گفت: مدت کوتاهی است که قرارگاه اجتماعی استان راه اندازی شده ولی دستاوردهای بزرگی و ملموسی را در جهت توانمند سازی محله‌های کم برخوردار داشته است.

وی افزود: تداوم و استمرار فعالیت‌ها در قالب قرارگاه اجتماعی در استان و شهرستان‌ها، طی مدت زمان کوتاهی می‌تواند خروجی‌های بیشتری داشته و رضایتمندی مردم را ارتقا دهد.

بررسی تخصصی مسائل در ۶۶ محله هدف

استاندار البرز گفت: بررسی تخصصی مسائل در ۶۶ محله هدف استان و اتخاذ و اجرای راهکارهای عملیاتی در کمترین زمان ممکن، رویکرد این قرارگاه است، جای خرسندی دارد که تاکنون روند مطلوبی طی شده است.

وی افزود: بی شک عزم جدی برای تقویت زیرساخت‌های استان و جبران عقب ماندگی‌ها، زمان زیادی را از مدیران گرفته است ولی باید نشست‌های صمیمانه و تخصصی با جوانان، باید در دستور برنامه‌های آنها باشد.

عبداللهی گفت: عموم مردم و به خصوص جوانان باید از اهداف عالی نظام و دولت برای ایجاد تحول در اداره کشور و رونق کسب و کارها و ارتقای کیفیت زندگی مردم، مطلع شوند.

وی افزود: جوانان استان دغدغه‌های در خصوص تسهیلات مختلف برای اشتغال، کارآفرینی، ازدواج، فرزندآوری و… دارند بنابراین باید هیأت رئیسه سازمان جوانان در شورای بانک‌ها حضور یابند و طی دیدار با مدیران بانک‌ها، موضوعات خود را مطرح کنند.

استاندار البرز گفت: بسیاری از نارضایتی‌ها به دلیل عدم آگاهی از اراده ملی و استانی برای حل مشکلات و توانمندسازی جامعه است بنابراین باید در فضایی دوستانه نسبت به اطلاع رسانی و گفتگو با اقشار مختلف جامعه اقدام شود.

وی افزود: البته این امر مهم طی نشست‌های مختلف با اقشار مختلف جامعه در استان اجرایی شده و ضرورت دارد که با جدیت بیشتری ادامه پیدا کند.

کد خبر 5613159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha