حجت الاسلام والمسلمین انصاریان/ ببینید؛

پیامبران برای همه مردم دنیا دعا می‌کردند

پیامبران برای همه مردم دنیا دعا می‌کردند

سخنرانی‌های حجت الاسلام استاد شیخ حسین انصاریان همواره نکات نغز و جالب توجهی دارد. که وی در یکی از این کلیپ ها به بیان حکاتی دعای مدر عرب برای خود و پیامبر می پردازد.

به گزارش خبرنگار مهر، سخنرانی‌های حجت الاسلام استاد شیخ حسین انصاریان همواره نکات نغز و جالب توجهی دارد. به همین علت است که هر از گاهی کلیپی از سخنان ایشان در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود. یکی از این سخنان، سخنرانی استاد انصاریان در حسینیه هدایت دهه سوم محرم ۱۴۰۱ است که این مفسر قرآن کریم در آن به بیان حکایت دعای مرد عرب برای خود و پیامبر (ص) می‌پردازد.

در دعاهای انبیا که در قرآن آمده، می‌بینید گاهی به کل مردم عالم دعا کرده‌اند. مرد عربی به مسجد آمد و دو رکعت نماز خواند. هیچ‌کس هم در مسجد نبود؛ پیغمبر (ص) یک گوشهٔ مسجد بودند، اما این مرد عرب او را ندید. در قنوتش گفت: خدایا! من و پیغمبر را مورد رحمتت قرار بده. وقتی سلام نماز را داد، پیغمبر (ص) صدایش کردند و گفتند: چه کسی به تو گفت که این‌جوری دعا کنی؟ این دعا غلط بود؛ آیا خدا در این عالم، فقط منِ بنده‌اش و تو را دارد؟ یعنی هیچ‌کس دیگری نیست که فقط به خودت دعا کردی و من؟! این چه دعایی بود! دعایت را عوض کن.

این کلیپ در ادامه تقدیم مخاطبان می‌شود:

کد خبر 5613286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha