۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۴:۳۹

از ابتدای سال تا به امروز صورت گرفته است؛

پرداخت بیش از ۲ هزار میلیارد تومان بدهی دامداران و مرغداران کشور

 پرداخت بیش از ۲ هزار میلیارد تومان بدهی دامداران و مرغداران کشور

قزوین - معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: تاکنون ۲ میلیارد تومان از بدهی‌ها به تولید کنندگان مرغ و دام به شکل تهاتر با نهاده دامی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجعفری پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم تکریم و معارفه معاونت بهبود تولیدات دامی، اداره کل پشتیبانی امور دام و رئیس اداره امور عشایر استان قزوین اظهار کرد: از ابتدای سال تا به امروز بیش از سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان دام و مرغ از تولیدکنندگان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۲ میلیارد تومان از بدهی‌ها به دامداران و تولیدکنندگان به شکل تهاتر با نهاده دامی پرداخت شده است، افزود: بدهی‌های باقی مانده به دامداران و تولید کنندگان نیز در هفته‌های پیش رو پرداخت خواهد شد.

معاون بازرگانی داخلی شرکت پشتیبانی امور دام کشور با بیان اینکه با مردمی سازی یارانه‌ها هزینه تولید افزایش یافته است، تاکید کرد: در شرایط فعلی نقش شرکت پشتبانی امور دام در حمایت از تولید کنندگان پررنگ‌تر از پیش شده است.

وی تاکید کرد: مشکل اصلی در حوزه ذخیره سازی مرغ و گوشت در کشور مربوط به زیرساخت است و در صورت تأمین زیرساخت‌ها قابلیت ذخیره سازی گوشت و مرغ در کشور افزایش خواهد یافت.

جعفری از خودکفایی در تولید گوشت قرمز خبر داد و یادآور شد: شاهد یک توانمندی در عرصه اقتصادی و تأمین نیازهای غذایی مردم در کشور هستیم.

کد خبر 5613314

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha