۲۹ مهر ۱۴۰۱، ۱۵:۱۴

امام جمعه فیروزکوه:

معلمان افسران پیشرفت و توسعه کشور هستند

معلمان افسران پیشرفت و توسعه کشور هستند

فیروزکوه- امام جمعه فیروزکوه با تاکید بر تقویت هویت ایرانی اسلامی در نسل جوان گفت: معلمان افسران پیشرفت و توسعه کشور هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن حیدری پیش از ظهر جمعه در دوره توان افزایی و روشنگری فرهنگیان که با حضور مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان تهران، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری، مدیر آموزش و پرورش، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان فیروزکوه در سالن همایش‌های شهید آوینی دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه برگزار شد اظهار داشت: پیشرفت ملل به خاطر تمرکز بر روی علم و دانش است و همین عامل باعث به برتری رسیدن کشورها می‌شود.

حیدری با اشاره به اینکه حدود دو دهه از روند فعالیت‌های علمی پژوهش محور می‌گذرد گفت: با گذشت این ۲۰ سال شاهد رشد بالای علمی در کشور بوده ایم به طوری که رتبه علمی ایران از ۵۳ به ۱۶ ارتقا یافت که این پیشرفت حاصل زحمات قشر معلم و فرهنگیان در جامعه است.

امام جمعه فیروزکوه بیان داشت: معلمان ما افسران پیشرفت و توسعه کشور و تربیت نسل آینده رسالت خطیر معلمان بوده و بزرگ‌ترین خدمتی که یک معلم می‌تواند انجام دهد تقویت احساس و هویت ایرانی اسلامی است.

وی عنوان داشت: دشمنان قسم خورده ملت ایران با ایران قوی مشکل دارند، تلاش می‌کنند با بزرگ کردن مشکلات و کم رنگ کردن دستاوردهای کشور حس ناامیدی را در دانش آموزان ما ایجاد کنند، از همین رو معلمان و افسران جبهه پیشرفت کشور وظیفه دارند با تبیین دستاوردهای کشور در زمینه‌های (علمی، پزشکی، صنعت و تکنولوژی) حس خودباوری را در دانش آموزان افزایش دهند.

کد خبر 5613816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha