۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۱۱:۱۷

معاون راه و شهرسازی اردبیل عنوان کرد؛

اردبیل در دهک آخر توسعه بزرگراه‌های کشور

اردبیل در دهک آخر توسعه بزرگراه‌های کشور

اردبیل- معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: اردبیل به دلیل عدم احساس نیاز به توسعه شبکه بزرگراه در سال‌های گذشته، جزو دهک‌های آخر بین استان‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی یوسف‌زاده پیش از ظهر شنبه در بازدید از پروژه‌های بزرگراهی استان اردبیل اظهار کرد: اردبیل به دلیل عدم احساس نیاز به توسعه شبکه بزرگراه در سال‌های گذشته جزو دهک‌های آخر در بین استان‌ها بوده است که در پنج سال اخیر مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تمامی مسیرها و پروژه‌های بزرگراهی کشور دارای ردیف ملی شده‌اند، گفت: یکی از اولویت‌های اصلی و دغدغه‌های جدی اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل احداث بزرگراه و آزادراه است.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: توسعه بزرگراه و آزادراه جزو شاخص‌های مهم توسعه استان قرار گرفته است که تاکنون مطالعه‌سنجی ۸۷۴ کیلومتر از پروژه‌های راه اصلی و بزرگراهی استان اردبیل به پایان رسیده و مورد تایید وزارتخانه قرار گرفته است.

یوسف‌زاده ادامه داد: اتمام کار مطالعه سنجی از نظر توجیه فنی و اقتصادی، اخذ مجوز ماده ۲۳ و قرار گرفتن این مقدار از بزرگراه در ردیف اعتباری بودجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ساخت و توسعه راه‌های ایمن در مسیرهای اصلی به عنوان مطالبه به حق مردم از اهداف مهم وزارت راه در سال‌های اخیر بوده است، ادامه داد: در مقایسه با پنج سال گذشته و با وجود همه مشکلات و کمبودها اکنون توسعه راه‌ها در استان اردبیل دوبرابر شده است.

کد خبر 5614208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha