۲ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۳۸

مدیر کل جدید ثبت احوال استان مرکزی معرفی شد

مدیر کل جدید ثبت احوال استان مرکزی معرفی شد

اراک- «عبدالرضا کریمی» به عنوان مدیر کل جدید ثبت احوال استان مرکزی معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مجتبی آل یاسین معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی گفت: هویت ملی و فرهنگی از اهمیت ویژه برخوردار است، از هویت فرهنگی چند سالی است که غافل شده‌ایم و همه ما به ایرانی بودن خود افتخار می‌کنیم اما اسلام به ما هویت داده و باید افتخار کنیم.

وی افزود: سه مأموریت ثبت وقایع حیاتی، اتقان اسناد هویتی، تولید انتشار آمار انسانی و تحولات جمعیتی بر عهده ثبت احوال است و باید تمام تلاش‌ها برای خدمت‌رسانی هر چه بیشتر به مردم به کار گرفته شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری مرکزی ادامه داد: یکی از سیاست‌های دولت مردمی آن است که تا آنجا که امکان دارد، مدیران از داخل مجموعه و یا بومی باشند زیرا شناختی که از استان خود دارند بیشتر به رسیدن به اهداف کمک می‌کند.

نقش مهم ثبت اخوال در تنظیم امور زندگی افراد و جامعه

مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی نیز در ادامه این جلسه گفت: ثبت احوال نقش مهمی در تنظیم امور زندگی افراد و جامعه دارد، و باید در این راستا برنامه‌ریزی‌های مدونی تدوین شود.

عبدالرضا کریمی تکریم ارباب رجوع و ایجاد انگیزه و خودباوری بین کارکنان را از اهداف مهم در استان عنوان کرد و افزود: پایگاه ثبت احوال کشور تنها مرجع معتبر و قابل اتکا در کشور است که آمارها در این بانک اطلاعاتی نگهداری می‌شود.

وی بیان کرد: نظارت، بازرسی و رعایت قوانین و مقررات در فضای سالم، در این استان با جدیت دنبال می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال استان مرکزی ادامه داد: در اداره کل ثبت احوال این استان حدود ۲۰۳ پست سازمانی وجود دارد که ۵۰ درصد پست‌ها بلا تصدی است و باید از ظرفیت بخش خصوصی به‌ویژه دفاتر پیشخوان بهره‌گیری شود.

در پایان این آئین «عبدالرضا کریمی» به عنوان مدیرکل جدید ثبت احوال استان مرکزی معرفی و از خدمات «علیرضا قبادی» مدیرکل سابق این نهاد تقدیر شد.

کد خبر 5616119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha