۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۵:۴۸

فرماندار مهاباد:

مهاباد هم‌اکنون آرام است/ خسارت اغتشاشگران به بانک‌ها و مغازه‌ها

مهاباد هم‌اکنون آرام است/ خسارت اغتشاشگران به بانک‌ها و مغازه‌ها

ارومیه - فرماندار مهاباد با بیان اینکه در حال حاضر، شهر آرام است، گفت: اغتشاشگران به تعدادی از بانک‌ها و مغازه‌های مردم آسیب رساندند.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر قادری در خصوص ناآرامی‌ها در این شهرستان طی امروز افزود: در حال حاضر، شهر آرام است و مشکلی خاصی هم وجود ندارد.

وی ادامه داد: صبح امروز تعدادی از اغتشاشگران در این شهر تجمع غیرقانونی برگزار کرده و شیشه برخی دستگاه‌های خدمات رسان دولتی را شکسته و به تعدادی از بانک‌ها و مغازه‌های مردم آسیب رسانده و آنها را آتش زده و تخریب کردند.

قادری ادامه داد: شایعاتی که در مورد اینکه معترضان فرمانداری این شهر را تصرف کرده‌اند، صحت ندارد ضمن اینکه اغتشاش تمام شده است.

فرماندار مهاباد، مردم را به آرامش دعوت کرده و گفت: در این اغتشاش‌ها، کسی زخمی یا فوت نشده است.

در حال حاضر مهاباد وضعیت آرامی داشته و نیروهای شهرداری در حال جمع آوری شیشه‌های شکسته و اموال تخریب شده از سطح خیابان‌ها و معابر هستند.

کد خبر 5618429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      1 3
      با سلام آخر چقدر مماشات با تروریست های تجزیه طلب . آنها را به اشد مجازات برسانید تا دیگر جرات چپ نگاه کردن به مردم واموال عمومی را نداشته باشند
    • مهر پیگیر محرومیت شدید اغتشاش گران باش IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      1 3
      برای افراد اغتشاش گر حداقل جریمه و محرومیت شدید اجتماعی در نظر بگیرید حالا که نمیتونین دستگیرش کنین کار کنین که زندگی براش جهنم بشه نتونه حتی تحصیل کنه یا کارت بانکی داشته باشه محروم صد در صد 100 میلیون جریمه که تا آخر عمرش بده
    • الما IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۵
      0 0
      سلام من مطمین هستم درایران یک چیزی داره اتفاق میفته یه چیزی هست غربی ها وخصوصا امریکاییهای عزیز بهتر از هر کسی می دانند دلیلش هم اینکه با تمام قوا وبا تمام آنچه که دارند آمدند برا آشوب و فشار لحظه‌ای بازم دارم میگم یه چیزی درایران داره شکل میگیره یا داره اتفاق میفته متشکرم