۵ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۰۱

دو قطبی سازی در کشور هدف اصلی دشمنان نظام است

دو قطبی سازی در کشور هدف اصلی دشمنان نظام است

قزوین– نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: تلاش برای دو قطبی کردن جامعه و همچنین ایستادن مردم در برابر روحانیت و نهادهای اصیل انقلابی و مذهبی از اهداف رسانه‌های دشمن است.

ه گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجید تلخابی پیش از ظهر پنجشنبه در جمع اعضای شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به حوادث اخیر کشور اظهار کرد: مشکلاتی همچون آسیب‌های اقتصادی و بی اعتمادی و امید کم مردم به مدیران کشور قابل کتمان نیست.

وی افزود: در میان این آسیب‌ها رسانه‌های دشمن نیز به صورت کامل و با تمام ظرفیت‌ها در میدان نبرد با جمهوری اسلامی حضور داشته و بیکار ننشسته‌اند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: اتاق جنگ رسانه‌ای دشمن با دقت بر روی افراد مورد وثوق انقلاب و کشور وی را مورد هجوم قرار داده و تخریب کنند.

وی هدف اصلی این دشمنان را حمله به نظام و ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی دانسته و عنوان کرد: تلاش برای دو قطبی کردن جامعه و همچنین ایستادن مردم در برابر روحانیت و نهادهای اصلی انقلابی و مذهبی اهداف دیگر این رسانه‌ها است.

حجت الاسلام تلخابی با بیان اینکه با بی تدبیری فضای مجازی را به میدان بازی دشمن تبدیل کرده‌ایم، ادامه داد: فضایی که می‌توانست برای نظام و انقلاب یک فرصت باشد به زمینه‌ای برای تخریب نظام و دستاوردهای آن تبدیل شده است.

وی بیان کرد: فضای کشور فضای کار و خدمت است و غالب مدیران کشور به صورت جهادگونه به دنبال کار هستند اما عدم توانایی در انعکاس درست این خدمات باعث شده دشمن بر طبل ناکارآمدی و در نهایت نا امیدی نسل جوان بیشتر بکوبد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در پایان یادآور شد: همه باید برای رفع مشکلات و پیشبرد مسائل شهری و مشکلات مردم شهر قزوین کوشا باشیم.

کد خبر 5618438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha