۶ آبان ۱۴۰۱، ۹:۴۶

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

حرکت‌های کوردلانه دشمنان وحدت ملت ایران را تقویت می‌کند

حرکت‌های کوردلانه دشمنان وحدت ملت ایران را تقویت می‌کند

سمنان- نماینده ولی فقیه در استان سمنان در پیامی ضمن همدردی با خانواده داغ دیده حادثه حرم شاهچراغ (ع) اعلام کرد، حرکت‌های کوردلانه از این دست انسجام و وحدت مردم ایران را تقویت هم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و امام جمعه مرکز استان طی پیامی ضمن همدردی با خانواده جان باختگان حادثه تروریستی شاه‌چراغ، نوشت: دشمنان با به راه انداختن جنگ تحمیلی، تحریم‌ها، کودتاهای ناکام و ترور بیش از ۱۷ هزار ایرانی برای آینده ایران توطئه‌چینی کردند ولی با پایمردی ملت ایران همواره در این دسیسه‌ها شکست خوردند.

ضمن تسلیت شهادت جمعی از هموطنان به حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران گفت: دشمن بداند با این حرکت‌های کور، انسجام و وحدت مردم بیشتر شده و عمق خباثت و رذالت او بیشتر مشخص می‌شود.

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه با اغتشاشات و هنجارشکنی‌های اخیر زمینه ناامنی و ورود مزدوران به کشور فراهم شد تاکید کرد مسئولان کشور باید بیشتر برای حفاظت از مجامع عمومی تلاش کنند و جوانان هم با بصیرت بیشتر راه دشمنان در سو استفاده از شرایط موجود را ببندند.

به گزارش مهر، دو روز قبل تروریست‌هایی با ورود به حرم شاهچراغ (ع) در شیراز دست کم ۱۵ نفر از هموطنان‌مان را شهید و عده‌ای را مجروح می‌سازند. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان سمنان و استاندار این استان هم در پیام‌های جداگانه این عملیات تروریستی را محکوم کردند همچنین قرار است امروز مراسم مختلفی در سراسر استان برگزار شود.

کد خبر 5618688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha