۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۸:۰۴

پیام تسلیت مرکز امور قرآنی اوقاف در پی شهادت دانش‌آموز مؤذن

پیام تسلیت مرکز امور قرآنی اوقاف در پی شهادت دانش‌آموز مؤذن

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی شهادت مکبر و مؤذن نوجوان شهید محمدرضا کشاورز در حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی شهادت مکبر و مؤذن نوجوان شهید محمدرضا کشاورز در حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است: با اندوه و تأسف، دست خیانتکار دشمنان اسلام به جنایتی بزرگ آلوده شده و با هتک حریم مطهر بارگاه مقدس احمد بن موسی علیهماالسلام، عده‌ای از زائران بی‌گناه را در حین اقامه نماز و مناسک معنوی به شهادت رسانده است که در آن میان شهید محمدرضا کشاورز، نوجوان که ادب و اخلاقش زبانزد بود و مکبری و موذنی مسجد امام مهدی (ع) کوزه‌گری شیراز را نیز عهده‌دار بود؛ به فیض رفیع شهادت نائل آمد.

مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه این جنایت هولناک و تروریستی وهابی مسلکان خودفروخته به استکبار جهانی را که حتی از ریختن خون کودکان و نوجوانان بی‌گناه هم ابایی ندارند؛ محکوم نموده و با بازماندگان و خانواده شهید نوجوان محمدرضا کشاورز همدردی و از خداوند متعال برای این مکبر و مؤذن نوجوان مظلوم، علو درجات را مسئلت می‌کند.

یادآور می‌شود، در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) که غروب چهارشنبه، ۴ آبان رخ داد، ۱۵ نفر به شهادت رسیدند که از این تعداد سه نفر دانش‌آموز بودند.

طبق اعلام روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، شهید محمدرضا کشاورز، فرزند مهدی دانش‌آموز پایه دهم دبیرستان شاهد سیداحمد خمینی (ره) شیراز و دیگری نیز شهید آرشام سرایداران فرزند علیرضا، دانش‌آموز پایه پنجم دبستان شهدای شوش و هر دو از دانش‌آموزان آموزش و پرورش ناحیه سه شیراز بودند. همچنین علی‌اصغر لری‌گویینی فرزند عباس، دانش‌آموز پایه دوم مدرسه عشایری کعبه در روستای چاه قوسکی منطقه خیرآباد شهرستان سیرجان بوده است.

کد خبر 5618732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha