۶ آبان ۱۴۰۱، ۱۴:۲۸

معاون حقوقی سازمان پدافند غیرعامل کشور مطرح کرد؛

مصون سازی زیرساخت ها برای تقویت پدافند غیرعامل در کشور

مصون سازی زیرساخت ها برای تقویت پدافند غیرعامل در کشور

ساری- معاون حقوقی و بازرسی سازمان پدافند غیرعامل کشور مصون سازی زیرساخت ها را در راستای حفاظت و صیانت از شبکه ها الزامی دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدعلی قمی اویلی در سخنان پیش از خطبه‌های نمازجمعه ساری با محکوم کردن اقدامات تروریستی در شیراز و امل اظهار داشت: باید بیش از گذشته به موضوع انقلاب اسلامی و دفاع از آن بپردازیم.

وی با اظهار اینکه ماهیت انقلاب اسلامی سبب شد تا هجمه‌ها علیه آن بیشتر شود، گفت: آنان با تفکر اسلام ناب محمدی و مدلی از حکومت که در آن دین باشد و خدمت بی منت به مردم صورت گیرد، مشکل دارند.

سردار قمی اویلی به تحریم‌های فلج کننده علیه کشور اشاره و اضافه کرد: امروز جنگ ترکیبی اقتصادی، شناختی و روایت‌ها را علیه مردم ما به راه انداختند اما با بصیرت و آگاهی مردم این آرزو را به گور می‌برند.

معاون حقوقی و بازرسی سازمان پدافند غیرعامل کشور پدافندغیرعامل را از مجموعه‌های نیروهای مسلح برای خدمت به مردم ذکر کرد و گفت: پدافند دانش بنیان، حفاظت از زیرساخت‌ها و تداوم کارکرد شعار هفته پدافند امسال است.

وی با اظهار اینکه آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر با رمز مشترک در مناطق مختلف کشور برگزار شد، گفت: هدف آن بود با بهره گیری از شکاف نسلی به اهداف خود برساند و مسئله آنان حجاب ۰ نیست و آتش زدن بانک‌ها و شهرداری‌ها معنی ندارد.

وی کشتن مردم بیگناه در حرم شاهچراغ و کشتی آنان در پیاده روها را غیرقابل باور دانست و گفت: سال قبل آنان در سیستم پمپ بنزین‌ها نفوذ کردند و شش ماه قبل با شناسایی آسیب‌ها توانستیم خدمات رسانی را به مردم عرضه کنیم.

سردار قمی اویلی یادآور شد: تحریم بنزین از جمله حربه‌های دشمن است و امروز حملات زیرساختی زیادی را علیه ما در دستور کار دارند و قرارگاه سایبری سازمان پدافند غیرعامل کشور به لطف خداوند با استفاده از جوانان توانست با تمامی اقدامات مقابله کنند.

معاون حقوقی و بازرسی سازمان پدافند غیرعامل کشور بر ضرورت مصون سازی زیرساخت‌ها تاکید کرد و گفت: امروز باید با مصون سازی شبکه‌های اجتماعی و دانش بنیان کردن آن از کشور صیانت و حفاظت کنیم.

وی از راه اندازی قرارگاه مردم محور خبر داد و گفت: مردم یاری و مردم داری از کارکردها و اولویت‌های این قرارگاه است.

کد خبر 5618893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha