۷ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۵۸

جانشین فرمانده سپاه کربلا:

جنگ دشمنان علیه ملت ایران ترکیبی است

جنگ دشمنان علیه ملت ایران ترکیبی است

ساری- جانشین فرمانده سپاه کربلا جنگ دشمنان علیه ملت ایران را ترکیبی دانست و گفت: در این جنگ باید با جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی را بازگو کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار احمد برسلانی عصر شنبه در حاشیه افتتاح کانون بسیج مهندسان با اظهار اینکه دشمنان در تلاش هستند تا پیروزی‌ها و موفقیت‌های ما به گوش مستضعفان جهان نرسد، گفت: دشمنان در عرصه‌های مختلف از جمله دوران دفاع مقدس با ما رو در رو شدند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های صنعتی و حوزه‌های مختلف ایران گفت: دشمنان جنگ ترکیبی را در کشورهای مختلف راه اندازی کردند و آنان به دنبال حفظ خود و رژیم صهیونیستی هستند که در این راه موفق نشدند.

وی ادامه داد: دشمنان کور خواند زیرا کشور جمهوری اسلامی ایران متعلق حضرت امام زمان (عج) است و نایب برحقش با هدایت‌های حکیمانه توانسته کشور را در سخت‌ترین شرایط و فتنه‌ها به سلامت حفظ کنند.

برسلانی با اظهار اینکه امروز ایران اسلامی نیازمند دیگران نیست و در بخش صنعت از صنعتگران و دانشمندان ما استفاده می‌کنند، گفت: امروز ایران اسلامی در حوزه‌های مختلف دارای قدرت است و یقیناً در آینده دشمنان نیازمند ما خواهند بود.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به جهاد تبیین و تأکیدات مقام معظم رهبری اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با جهاد تبیین و روشنگری اقدامات هنجارشکنانه دشمن را خنثی کنیم و همه ما در راستای جهاد تبیین وظیفه بیان دستاوردهای انقلاب را داریم.

کد خبر 5619854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha